Ericą Jennings nustebino seksistinė iškaba „Maximoje“: parduotuvė atsiprašo

„Mergaičių žaislai“ – užrašas, kurį galima pamatyti vienoje iš „Maxima“ parduotuvių, įvairių užsiėmimų vaikams pilname skyriuje. Šią iškabą pamačiusi atlikėja Erica Jennings nustėro: negi 2021-aisiais vis dar egzistuoja tokios seksizmo apraiškos – skirstymas į mergaičių ir berniukų žaislus?
Erica Jennings, iškaba „Maximoje“
Erica Jennings, iškaba „Maximoje“ / 15min ir asmeninio albumo nuotr.

Nuotrauka, kurioje matoma iškaba „Mergaičių žaislai“, E.Jennings pasidalijo savo socialinių tinklų paskyrose.

„Maxima“, su visa meile, kviečiu būti sąmoningesniems ir vengti seksizmo kasdienybėje. Tegul žaislai būna ne mergaičių ar berniukų, o tiesiog žaislai. Juk dabar 2021-ieji!“ – rašė atlikėja.

Kiek žemiau sekė ir E.Jennings žinutė, skirta ne tik lietuviams, bet ir anglakalbiams atlikėjos sekėjams:

„Palikime įprastą seksizmą praeityje – ten, kur ir priklauso. Vienas skyrius skirtas „mergaičių žaislams“, kuriame yra lėlės, o kitas, kur sudėti konstravimo žaislai – tariamai ne joms.

Jūsų žiniomis, mano vyriausias berniukas Pranas turėjo lėlę-kūdikį ir vaikišką vežimėlį bei būdamas ketverių metų sakė, kad nori būti tėčiu. Pažiūrėkite į jį dabar. Dabar ši lėlė yra mano dukters Gaios. Taigi, neleiskite, kad jūsų pačių asmeniniai įsitikinimai taptų ir jūsų vaikų.“

Toks E.Jennings įrašas sulaukė sekėjų palaikymo. Vieni teigė, kad nuo mažens moko savo vaikus, jog skirstyti žaislų mergaitėms ir berniukams nedera, kiti stebėjosi, kodėl tokie ir panašūs sprendimai parduotuvėse apskritai yra vis dar aktualūs.

„O ir „Maximose“ grojanti daina, su tekstu „Maxima“, mano mama, „Maxima“...“. Tai kur tėtis? Kodėl tik mama?“ – retoriškai klausia komentatorė.

Parduotuvė apgailestauja

Šią situaciją 15min pakomentavo ir „Maximos“ komunikacijos specialistė bei įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė, kuri patikino, kad iškaba bus nukabinta.

„Apgailestaujame už šią informacinę iškabą. Esame už atvirą ir lygių galimybių, be nusistovėjusių stereotipų visuomenę. Tai yra tik vienoje parduotuvėje iš seno užsilikusi tokia informacinė iškaba, kurią nukabinsime. Kitose „Maxima“ parduotuvėse tokių informacinių iškabų nenaudojame“, – teigė E.Dapkienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis