Etiketo ekspertas paaiškino, kodėl princas George'as visada rengiamas šortais

Mažasis britų princas George'as – visuomenės numylėtinis, kurio vieši pasirodymai ar naujos nuotraukos visada palydimi susižavėjimo kupinų žvilgsnių. Tačiau per trejus metus berniuką visuomenė matė vien vilkintį šortais – kodėl?
Princas George'as
Princas George'as / „Scanpix“ nuotr.

Etiketo ekspertas Williamas Hansonas britų portalui „Daily Mail“ paaiškino, kokia priežastis slypi po tokio visada vienodo berniuko stiliaus.

Pasirodo, kad jaunų berniukų vilkimi šortai yra britų aukštesniojo luomo bruožas, o kelnės laikomos periferijos gyventojų, kokiu nė vienas karališkosios šeimos narys nenori būti laikomas, drabužiu.

Matt Porteous nuotr./Princas George'as
Matt Porteous nuotr./Princas George'as

„Kembridžo hercogienė turi galvoti ne tik apie tai, kaip ji rengiasi viešumoje, bet ir kaip aprengti savo vaikus ir išlaikyti balansą tarp karališkųjų tradicijų, paveldo ir proletariato papročių, tokių kaip periferijos įpročio mažus berniukus rengti kelnėmis“, – sakė etiketo ekspertas.

„Nors tikrai nemanau, kad ši aprangos taisyklė berniukams vilkėti šortus būtų naujiena Catherine. Įtarčiau, kad jos pačios motina ir motinos draugės apie tai žinojo – kaip ir dauguma pasiturinčių viduriniosios klasės moterų žino – ir atitinkamai rengė savo pačių sūnus“, – sakė Williamas Hansonas.​

Tai, kad princas George'as visada vilki šortus ir ilgas kojines, kai kuriems karališkosios šeimos gerbėjams atrodo keista ir nešiuolaikiška. Maža to, kartais jiems mažasis princas atrodo „kaip iš XIX amžiaus gotikinio romano“.

Tačiau taip pat buvo rengiamas ir jo tėtis princas Williamas bei dėdė princas Harry iki kol tapo paaugliais.

Vida Press nuotr./Princas Williamas vaikystėje (1985 m.)
Vida Press nuotr./Princas Williamas vaikystėje (1985 m.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis