Eugenijus Ostapenka: mamos klausau kaip mažas vaikas!

„Aš mamos klausau visada. Kaip mažas vaikas. Kad ir ką ji pasakytų“, – ketvirtadienio laidoje „Žvaigždžių klubas“ prisipažins skandalingasis hito „Dvyratukas“ atlikėjas Eugenijus Ostapenka.
Eugenijus Ostapenko
Eugenijus Ostapenka / LNK nuotr.

Vyras taip pat tvirtins, kad ir moterys jam patinka „mamiškos“, tai yra tokios, kurios gerokai vyresnės ir turinčios daugiau gyvenimo patirties. Pasak Eugenijaus, jaunos merginos reikalauja beprotiškai daug dėmesio.

„O aš pats jį mėgstu. Man patinka, kai viskas paduodama tarsi ant lėkštutės“, – atvirumu šokiruos laidos vedėjus ir studijos svečius E.Ostapenka. Romanais su gerokai vyresnėmis moterimis pagarsėjęs E.Ostapenka visus dar labiau šokiruos. Iki šiol vyras gyrėsi draugyste su buvusia dainininko Romo Dambrausko žmona, o filmavimo metu atskleis dar niekada negirdėtą jaunystės meilės istoriją su net 20 metų vyresne verslininke iš Vilniaus.

Atlikėjas teigė, kad jo dėmesį gali atkreipti tik gerokai vyresnė ir turtinga moteris. „Ypač svarbu, kad būtų pasiturinti. Turėjau vieną tokią verslininkę Reginą, turinčią laidojimo biurą. Man buvo 27-eri, jai 47-eri. Dvidešimties metų skirtumas – puiku“, – su nostalgija prisimins E.Ostapenka.

Vyras pasakojo, kad su moterimi sostinėje pragyveno tik apie du mėnesius ir paspruko naktį po audringo konflikto, kai įsiutusi draugė spyrė kulniuku į ranką taip, kad net kaulai lūžo. Pasak Eugenijaus, tuomet mama jam liepė kuo greičiau palikti draugę, o jis paklausęs: „Mama manimi ne tik dabar, o visuomet labai rūpinosi.“

Kai gyveno E.Ostapenka su Regina ir kaip nuo jos pabėgo, kiek minučių jam reikia, kad sukurtų hitu galinčią tapti dainą, bei kiek laiko atlikėjas nevartoja alkoholio, pamatysite jau ketvirtadienį LNK laidoje „Žvaigždžių klubas“ 21 val. 5 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis