Europarlamentarės pajamos: 6000 eurų algos, 4000 biuro išlaidoms, 20 000 padėjėjams

„Kaip gauti darbą ir padaryti karjerą „švogerių“ krašte“? – jau šįvakar TV3 laidos „Kodėl?“ pašnekovų klaus žurnalistė Rūta Janutienė. Tuo tarpu viena iš jauniausių, vos 28-erių sulaukusi, europarlamentarė Radvilė Morkūnaitė atskleis savo pajamas: 6000 eurų algos, 4000 – biuro išlaidoms, o dar per 20 000 – padėjėjų biudžetui!
Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė
Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė / Nuotrauka iš asmeninio archyvo

Kaip jauna politikė gavo tokį darbą vos pradėjusi savo karjerą? Ar tiesa, kad čia labai pasitarnavo jos tėvų pažintis su Vytautu Landsbergiu?

O kaip karjeros aukštumų siekė Seimo naujokas Remigijus Žemaitaitis? Jis laidos studijoje bus kaip niekad atviras: „Būdamas penkiolikos važinėjau su tėvu į Lenkiją, pirkau viščiukus ir perpardavinėjau. Ar spekuliavau? Taip!“

TV3 laidos „Ką manai?“ vedėja Agnė Armoškaitė pažers kritikos strėlių į darbo nerandančio jaunimo pusę: „Tapusi apatinių drabužių pardavėja, aš jau planuočiau, kaip po pusmečio būsiu tos parduotuvės vedėja.“ Pasak jos, kai kuriose šeimose tiesiog užauga tokie vaikai, kurie moka siekti tikslo.

Tiesa, žiūrovų pozicijose įsitaisęs jaunimas netikės, kad vien tik darbu ir atsidavimu galima pasiekti savo. „Kaip darysiu karjerą? Per lovą...“ – liūdnai juokaus studentas Paulius Bagdonavičius.

„Kodėl valstybė į darbą priima pagal principą‚ geriau kvailas, bet savas?“ – klaus politologas Alvydas Medalinskas. Ir iš karto sulauks A.Armoškaitės atsako: „Ant ko mes labiau pykstame: ar ant dirbančių Kubiliaus vaikų, ar ant tų, kurie nepakelia užpakalio ir neišsiunčia šimtui darbdavių savo gyvenimo aprašymo?“

Aktuali, aistringą diskusiją įžiebsianti tema – jau šį pirmadienio vakarą 19.40 val. laidoje „Kodėl?“ tik per TV3.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis