„Coachella“ festivalyje Rūta lankėsi pirmą kartą. Ji neslepia, kad lūkesčių turėjo daug, nes vis dėlto tai yra vienas didžiausių muzikos festivalių Amerikoje, sukviečiantis ne tik žinomiausius atlikėjus, bet ir žmones, kurie socialiniuose tinkluose turi daugiausiai sekėjų. Tačiau Rūtos teigimu, apsilankiusi renginyje ji tikrai nenusivylė.
„Festivalis paliko tik pačius geriausius įspūdžius. Visų pirma žavi pats faktas, kad jis vyksta dykumoje ir kalnų vaizdai kaskart užgniaužia kvapą. Be to, čia nuostabus oras, daugybė jau žinomų ir mylimų atlikėjų, unikalūs drabužių deriniai bei iš žmonių sklindantis pozityvumas ir geros emocijos!“, – 15min savo įspūdžius pasakojo R.Gyvytė.
Nepaisant to, Rūtai pro akis neprasprūdo ir ne tokie malonūs vaizdai – vienintelis dalykas, kuris ją kiek nuliūdino, buvo šiukšlės, paliktos pagrindinėse scenose po kiekvieno atlikėjo pasirodymo. „Na, bet bent jau festivalio organizatoriai pasirūpino, kad viskas būtų surinkta ir sutvarkoma itin operatyviai“, – pridūrė ji.
Tiesa, Rūta festivaliuose lankosi retokai. Vis dėlto, paprašyta palyginti savo patirtį „Coachella“ festivalyje su kitais panašaus masto renginiais, tam tikrų išskirtinių aspektų ji įžvelgė. Anot Rūtos, jame daug kas paremta pinigais.
„Manau, kad didžiausias „Coachella“ festivalio skirtumas yra tas, jog tai yra be galo komercinis renginys. Į jį suvažiuoja daugybė maisto ir gėrimų industrijos kompanijų bei mados prekės ženklų, kurie viso festivalio metu organizuoja įvairius renginius, rengia fotosesijas ir bando visaip kaip kurti savo žinomumą“, – pastebėjimais dalijosi R.Gyvytė.
Rūta taip pat pastebėjo, kad festivalis palaipsniui keitėsi. Dabar tai – kur kas daugiau nei pramoga.
„Daugybė pinigų yra investuojama būtent į socialinius tinklus ir bėgant metams, „Coachella“ tapo vienu iš festivalių, į kurį susirenka daugiausiai Instagram ir YouTube turinio kūrėjų. Visiems jiems „Coachella“ tapo ne tik gero laiko praleidimo vieta, tačiau ir daugybę darbo galimybių atveriančiu festivaliu“, – 15min sakė mergina.
Į „Coachella“ ir kitus panašius festivalius žmonės renkasi ne tik pasiklausyti geros muzikos ir smagiai praleisti laiko, bet ir pademonstruoti išskirtinį, savitą stilių. Rūta pabrėžė, kad aprangą ruošėsi tikrai atsakingai. Vis dėlto tinkamas įvaizdis – dar ne viskas.
„Mano nuomone, festivaliuose yra svarbiausia aksesuarai. Skrybėlės, rankinės, įvairi avalynė, papuošalai, diržai ir taip toliau. Drabužius rinkausi neutralių, žemės atspalvių, kad juos būtų nesunku derinti tarpusavyje.
Tačiau kai lauke 30 ir daugiau laipsnių šilumos, o visą dieną praleidi ant kojų, patogumas tampa pagrindiniu prioritetu. Niekaip nebūčiau išsivertusi be sportinių batelių!“, – prisipažino Rūta.
Žinoma, ji susidarė ir tam tikrą nuomonę apie kitų festivalio lankytojų aprangą. Rūta pastebėjo, kad kiekvienas stiliaus pojūtį perteikė individualiai.
„Festivalio stilius – išties labai įvairus. „Coachella“ yra turbūt vienas komerciškiausių muzikos festivalių, kurio metu suvažiuoja didžiausios muzikos, meno pasaulio ir socialinių tinklų žvaigždės. Nors buvo galima pamatyti ir tikrai paprastai bei patogiai apsirengusių žmonių, didelė dalis lankytojų visgi įdėjo nemažai pastangų, kad sukurtų kuo unikalesnius derinius.
Šį sezoną buvo itin madingi kaubojiški akcentai, įvairūs plaukų aksesuarai bei neatsiejama festivalių makiažo dalis – blizgučiai ant veido“, – festivalio „Coachella“ stiliaus tendencijas apibūdino R.Gyvytė.
15min primena, kad „Coachella“ – vienas populiariausių muzikos festivalių pasaulyje. Kasmet į Kalifornijoje esantį Indio miestą bei Koučelos slėnį tradiciškai sugužėja šimtatūkstantinė festivalininkų minia, o tarp jų galima pamatyti ir aibę pramogų pasaulio garsenybių. Jos itin mėgsta Koučelą ir tai šį festivalį daro dar madingesnį bei populiaresnį.
Jau kurį laiką „Coachella“ festivalis vyksta du savaitgalius iš eilės, nes norinčių apsilankyti jame yra tiek daug, kad net ir Koačelos slėnyje ne visi telpa, o bilietai būna iššluoti akimirksniu.