Filmavimo metu susižalojo Mios sūnus – prireikė medikų pagalbos

Kulinariniame šou „Mano mama gamina geriau!“ įvyko nelaimė. Vienam iš dalyvių – dainininkės Mios sūnui – prireikė medikų pagalbos.
Vilija Pilibaitytė-Mia su sūnumi Matu
Vilija Pilibaitytė-Mia su sūnumi Matu / LRT nuotr.

Savo kulinarinius įgūdžius laidoje demonstravo šokėja, „Rokada“ vadovė Marija su mama, režisiere Danute Keturakyte. Moterys gamino nestandartinį patiekalą – kopūsto karbonadus. Tą padaryti turėjo per 20 minučių.

Taip pat LRT televizijos laidoje dalyvavo dainininkė Mia ir jos sūnus Matas. Tik pradėjusi stebėti, kaip gamina konkurentės, Mia įspėjo sūnų, kad pjaustydamas būtų atsargus ir neįsipjautų piršto. „Paskui išveš be piršto namo“, – lyg numatydama ateitį kalbėjo atlikėja.

LRT nuotr./Vilijos Pilibaitytės-Mios sūnus Matas
LRT nuotr./Vilijos Pilibaitytės-Mios sūnus Matas

„Mano mama gamina geriau!“ virtuvėje Mia ir jos sūnus turėjo per 20 minučių pagaminti lašišos pjausnį su citrina. Virtuvėje – daug įtampos, streso ir noro nugalėti. Pjaustydamas citriną Matas labai skubėjo ir įsipjovė į pirštą.

„Mačiau, kad liko mažai laiko, tai pagalvojau, kad reikia paskubėti. Nepastebėjau piršto ir įsipjoviau iš karto“, – pasakojo vaikinas.

„Na, Matai, namuose tu negaminsi“, – sakė Mia. „Mes tokių aštrių peilių neturime“, – ne juokais susižalojęs kalbėjo atlikėjos sūnus.

LRT nuotr./Vilijos Pilibaitytės-Mios sūnus Matas
LRT nuotr./Vilijos Pilibaitytės-Mios sūnus Matas

Į LRT filmavimo studiją atskubėjo iškviesta medikų komanda. Jie sutvarstė sužeistą Mato pirštą. Tiesa, vaikinas nepasidavė ir sakė galintis gaminti toliau. Į pagalba atskubėjo Mia, kuri apsikeitė su sūnumi ir bandė suspėti pagaminti lašišos pjausnį.

„To dar nebuvo mūsų programoje“, – emocijų neslėpė laidos „Mano mama gamina geriau!“ vedėjas Martynas Starkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis