„Finalo ketverto“ nugalėtoja I.Juodeikienė: „Pabuvusi emigracijoje ėmiau labiau vertinti savo šalį“

Muzikinio projekto „Finalo ketvertas“ nugalėtoja Indrė Juodeikienė neslepia, kad jos kelias į sėkmę nebuvo lengvas. Anksčiau moteris su savo vyru dirbo Anglijoje bare.
„Finalo ketverto“ akimirka
„Finalo ketverto“ akimirka / Viganto Ovadnevo nuotr.

„Nedirbau to, ką norėjau. Aš dirbau padavėjos darbą, bet teko ir fabrike padirbti. Buvau visiška emigrantė. Bet tikrai dėl to nesigailiu ir man atrodo, kad tai yra gerai, kad paragavau darbo“, – LNK laidoje „KK2“, kurią žiūrovai išvys ketvirtadienio vakarą, prisipažino Indrė.

Vis dėlto, anot Indrės, paragavusi emigrantės duonos į kai kuriuos dalykus ji pradėjo žvelgti visiškai kitaip.

„Pabuvęs emigracijoje dar labiau pradedi vertinti savo šalį, kaip yra gera čia gyventi ir kaip yra gera dirbti mylimus darbus“, – sakė I.Juodeikienė.

Emigracijoje Indrė praleido dvejus metus. Anglijoje labai nepatiko, todėl šeima grįžo į Lietuvą, į gimtąją Kretingą, kur moteris pradėjo dirbti vaikų darželyje, o vyras ėmė mokytis ugniagesio profesijos.

Indrė tikina, kad nors jos ir vyro darbai kukliai apmokami, tačiau Lietuvoje jiems gyventi geriausia.

„Manau, kad Lietuvoje darbai galėtų būti apmokami geriau ir nesvarbu, ar tai mokytojas, ar vairuotojas, ar kosmetologė, ar gydytojas. Man atrodo, kad nėra įvertinti tiek, kiek galėtų būti, kaip, pavyzdžiui, specialistai užsienyje. Bet manau, kad su laiku pasieksime tą lygį ir galėsime gyventi geriau“, – laidoje sakė I.Juodeikienė.

Indrė, laimėjusi „Finalo ketvertą“, gavo ir 10 tūkstančių eurų čekį. Moteris atskleidė, kad didžiąją dalį pinigų ketina investuoti į muziką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis