Parodai menininkas pasirinko neįprastą erdvę – dar nebaigtą įrengti prabangaus „Vilniaus vartų“ komplekso salę.
Vos įėjus į tamsią, tik žvakėmis apšviestą ir pilną dūmų erdvę, pasitiko nosį riečiantis eglišakių ir chizantemų kvapas bei lengvai šokiruojantis vaizdas. Ant betoninių grindų mėtėsi vienkartiniai švirštai ir eglišakiai, ant salės viduryje stovinčio stalo iš laidotuvių vainikų ir eglių šakų sudėliotas kapas.
Pripsas susirinkusiesiems padalijo nuotraukų ir šie jas suklijavo ant sienos – taip buvo sukurtas didelis paveikslas.
Ekstravagantiškasis fotomenininkas vakarui įsibėgėjus parepavo kelias savo kūrybos dainas apie saugų seksą. Tačiau, pasak Pripso, gyvenimas tęsiasi, todėl keliais rankų mostais išardė butaforinį kapą ir pakvietė švęsti. Paaiškėjo, kad po laidotuvių vainikais slėpėsi kryžiaus forma išdėlioti degtinės buteliai.
„Kai Lietuvoje apie AIDS niekas kalbėjo, Italijoje, kur gyvenau, apie tai buvo garsiai šaukiama. Pradėjęs fotografuoti merginas pagalvojau, kad tuos darbus galima pritaikyti ir AIDS tematikai, – sakė Pripsas. - Aš nenoriu žmonių gąsdinti ir rodyti lavonų ar narkomanų. Apie viską kalbu perkeltine prasme.“
Pripsas teigė norintis labai paprasto dalyko – kad žmonės nepamirštų naudoti apsisaugojimo priemonių. „Jei besimylintys žmonės atsimins, kad Pripsas liepė naudoti prezervatyvus, bus puiku“, – kalbėjo fotomenininkas.