Fotografuoti pamėgęs Arūnas Sakalauskas: „Iš tūkstančio nuotraukų viena išeina gera“

Jau kurį laiką gastrolėse ir filmavimuose Arūnas Sakalauskas nesiskiria su fotoaparatu. „Iš tūkstančio nuotraukų viena išeina gera“, – kritikos sau negaili aktorius. Nuotraukų jis parsivežė ir iš negyvenamos Uhtju salos Estijoje, kur vyko Kristijono Vildžiūno kino filmo „Senekos diena“ filmavimai.
Arūnas Sakalauskas
Arūnas Sakalauskas / Arūno Sakalausko nuotr.

„Sala – nepaprasto grožio“, – sako Arūnas ir pasakoja labiausiai joje norėjęs nufotografuoti ruonius.

Vos už trijų metrų nuo kranto jie nuolat iškišdavo galvas ir stebėdavo, ką ant kranto veikia filmavimo grupė.

Tačiau vos tik aktorius išsitraukdavo fotoaparatą ir pasisukdavo jūros gyvių pusėn, tie niurktelėdavo atgal į vandenį.

Arūnui patinka fotografuoti, tačiau gero kadro jis ieško ilgai.

Arūno Sakalausko nuotr./Kadras iš „Senekos dienos“ filmavimų Uhtju saloje
Arūno Sakalausko nuotr./Kadras iš „Senekos dienos“ filmavimų Uhtju saloje
Asmeninė nuotr./Arūno Sakalausko fotokadras
Asmeninė nuotr./Arūno Sakalausko fotokadras

„Kai nusiperki fotoaparatą, manai, kad fotografuosi nesustodamas, bet paskui prisidedi prie akies ir supranti, kad fotografuoti nėra ką“, – pasakoja.

Arūno nuotraukose iš negyvenamos salos užfiksuoti filmavimo momentai, taip pat kolegų veidai.

„Įdomu fotografuoti žmones, tačiau nesu dar gerai įgudęs. Be to, neturiu gero aparato, kuris galėtų pagauti akimirkas, kai kolegos nemato, kad juos fotografuoju. Aktoriai iškart pastebi į juos nukreiptą kamerą, o tada visa organika dingsta“, – pastebėjo Arūnas.

TAIP PAT SKAITYKITE: Garsūs žmonės naujajame Kristijono Vildžiūno filme „Senekos diena“ atpažino save

VIDEO: Arūnas Sakalauskas filmuojant „Senekos dieną”
VIDEO: Filmas „Senekos diena“ vieniems primena praeitį, kitus paskatina susimąstyti

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis