Fotomodelio darbą išbandžiusi Agota Mašanauskaitė: „Bet aš vis tiek dar dainuosiu“

Buvusios merginų grupės „Pinup Girls“ narės Agotos Mašanauskaitės (21) vakarėliuose ir įvairiuose renginiuose dažnai neišvysime, nes visą savo laiką mergina skiria studijoms ir darbui. Mergina taip pat tapo prekės ženklo „Tutto“ reklaminiu veidu.
Agota Mašanauskaitė
Agota Mašanauskaitė / Dagnės Čižauskaitės nuotr.

„Viena iš pagrindinių priežasčių, dėl ko išėjau iš grupės, buvo tai, kad norėjau atsiduoti mokslams, nes toje pačioje srityje aš ir dirbu“, – Žmonės.lt sakė Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje muzikos vadybą studijuojanti Agota. Pašnekovė su draugu Romu Michailovskiu ir keliais kolegomis turi savo renginių organizavimo įmonę. Komanda taip rūpinasi atlikėjo Beissoul ir „Bekešo vilkai“ koncertais.

Paklausta, ar dirbdama už kadro nepasiilgsta scenos ir dainavimo, Agota neslepia – apie dainavimą pagalvoja kiekvieną dieną. „Man visada patiko dėmesys, patiko kažką veikti. Noras tikrai yra, bet, manau, dabar metas susikoncentruoti į pagrindinius dalykus. Bet nesakau, kad niekada nedainuosiu. Gal grįšiu į šią grupę („Pinup Girls“ – aut.), gal į kitą, gal dainuosiu solo“, – linksmai patikino kompozitoriaus Kipro Mašanausko dukra Agota.

Nors mergina studijuoja muzikos vadybą, kategoriškai savo ateities su scena ar vien darbu už jos nesieja. „Kas žino, gal sugalvosiu viską mesti ir išvažiuoti į pasaulio kraštą kažką veikti. Gyvenimas man kiekvieną dieną pateikia siurprizą ir reikia išmokti su tuo gyventi“, – įsitikinusi Agota. Ji džiaugiasi, kad turėjo progą būti grupės „Pinup Girls“ nare, nes tiek grupės merginos, tiek vadybininkas Martynas Tyla pašnekovei suteikė daug patirties ir kontaktų, kurie dabar jai labai padeda.

Viganto Ovadnevo nuotr./Romas Michailovskis ir Agota Maaanauskaitė
Viganto Ovadnevo nuotr./Romas Michailovskis ir Agota Mašanauskaitė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis