FTB: susikompromitavusio policijos komisaro ir jį demaskavusio pareigūno konfliktas

Lietuvoje vyksta lemiama kova tarp mafijos, susijusios su aukščiausiais teisėsaugos pareigūnais, ir sąžiningų valstybės tarnautojų likučių. Konfrontacijos epicentras – susikompromitavusio Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisaro Kęstučio Kalinausko ir demaskavusio kontrabandiniais ryšiais susijusius pareigūnus, Kalvarijos policijos komisariato viršininko pavaduotojo Dainiaus Gaižausko konfliktas. Kaip iš kovos su kontrabanda eliminuojamas neparankus sistemai pareigūnas?
Laidos „Faktų tyrimo biuras“ vedėjas Paulius Kaupelis
Laidos „Faktų tyrimo biuras“ vedėjas Paulius Kaupelis / LNK nuotr.

Prasidėjo provokacijos ir šmeižto kampanijos. Pirmiausiai Gaižauską bandyta padaryti seksualiniu maniaku. Kolegė policininkė parašė skundą, kad Gaižauskas prie jos seksualiai priekabiavo. Atlikus tarnybinį patikrinimą, Gaižauskui mesti įtarimai nepasitvirtino.

Vėliau pareigūnams buvo liepta Kęstutis Kalinauskas liepė atlikti nesankcionuotas kratas, bei kitus neteisėtus veiksmus. Kalinauskas ieškojo bet kokio preteksto, kad Gaižauską galėtų atleisti iš darbo. Prisidengus reorganizacija, Gaižauskas iš Kalvarijos policijos komisariato viršininko pavaduotojo pareigų buvo atleistas. O prieš skirdamas į kitas pareigas Kalinauskas nusprendė Gaižauską atestuoti. Kalinauskas sudarė komisiją, kuri atestavo Gaižauską, ir Kalinauskui raportavo, kad jis niekam tikęs. Įdomiausia tai, kad netrukus paaiškėjo, jog komisija nusprendusi, kad Gaižauskas niekam tikęs, pati yra neteisėta.

Kodėl kilo tokia sumaištis? Kodėl tiek nedaug uždirbantys pareigūnai ir turintys didelius turtus taip priešinasi ir kelia triukšmą? Kodėl visiems trukdo Gaižausko ir jo bendraminčių principingumas?

Šiandien laidoje „Faktų tyrimo biuras“ 19.40 su Pauliumi Kaupeliu tik per LNK!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis