„G&G Sindikatas“ ištikimiausiam būriui klausytojų pristatė albumą „99“

Šeštadienio vakaras muzikos klube „Tamsta“ buvo išskirtinis – nedideliam būriui ištikimiausių klausytojų „G&G Sindikatas“ pristatė naujausią, aštuntąjį albumą „99“.
„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“
„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“ / Manto Repečkos nuotr.

Grupei, į savo koncertus surenkančiai ne vieną tūkstantį gerbėjų, šis pasirodymas buvo išties neįprastas – į jį simboliškai buvo parduoti tik 99 bilietai, o kitą svečių dalį sudarė muzikantų draugai ir artimieji. Prieš savaitę paskelbus apie šį pusiau uždarą renginį, bilietai į jį buvo išgraibstyti vos per 20 minučių.

Koncertas buvo padalintas į dvi dalis – pirmojoje skambėjo devynios naujojo albumo „99“ dainos, iš kurių jau žinomus „Tu Ne Karalius“, „Tiems Kurie Nieko Nebijo“, „365 O.D.M“ bei neseniai pristatytą „Saugokit Šviesą“ kartu dainavo didžioji dalis susirinkusiųjų. Antrojoje dalyje duoklė buvo atiduota jau legendiniams kolektyvo kūriniams, tokiems, kaip „1-as kraujaz“, „Rytojui Reikia Nedaug“, „Pasaka Apie 2 Brolius“, „Tomas“ ir kitiems. Nenuostabu, kad jų metu nuo kėdžių pašoko ir rankas į viršų kėlė net santūriausi koncerto klausytojai.

Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“
Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“

„G&G Sindikato“ narys Kastytis Sarnickas-Kastetas pripažįsta, jog prieš šį pasirodymą jaudulio buvo išties nemažai.

„Didžiąją dalį naujojo albumo kūrinių gyvai grojome pirmą kartą, tad reikėjo ypatingo pasiruošimo ir susikaupimo – žinojome, kad publika klausys atidžiai ir vertins, – pasakoja jis. – Tačiau po koncerto nuotaikos puikios, viskas pavyko 10 balų, o klausytojai naujus kūrinius priėmė itin šiltai.“

Turui po didžiąsias šalies arenas besiruošiantys „G&G Sindikatas“ vyrai tvirtina, jog ir tūkstančius surenkantys koncertai, ir pasirodymai vos keliems šimtams žmonių jiems yra vienodai reikšmingi. Grupės narys Gabrielius Liaudanskas-Svaras sako, jog jiems svarbu ne koncerto erdvės plotas, o atmosfera ir emocija.

Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“
Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“

„Visi mūsų koncertai paremti empatiniu ryšiu su klausytojais. Mes tampame vienu, nesvarbu ar tai nedidelis klubas, ar milžiniška arena, – sako muzikantas. – Manau, jog tiesioginio ryšio tarp mūsų ir klausytojų egzistavimas yra didžiausias išskirtinumas, kuriuo labai didžiuojamės.“

Prieš pristatydami naująjį albumą vyrai atviravo, jog šis įrašas, kaip niekada, yra apie juos ir juos supančius dalykus – tarsi priminimas patiems, kas jie yra ir ką visą šį laiką daro.

„Tai albumas, kuriame mes atsigręžiame į save ir dar kartą įsivertiname savo bendrąsias vertybes, tiek idėjines, tiek muzikines, – pasakoja Donatas Juršėnas-Donciavas. – Pavadinimui pasirinkome simbolišką skaičių 99, nes jis, apvertus aukštyn kojomis, atrodo būtent kaip GG raidės.“

Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“
Manto Repečkos nuotr./„G&G Sindikatas“ pristatė albumą „99“

Skaičius 99 atsidūrė ir ant albumo viršelio – tai koliažas iš sostinės miegamųjų rajonų stogų.

„Norėjome tikrų, autentiškų Vilniaus vaizdų, tad į pagalbą pasikvietėme profesionalus iš „Square“ kūrybos namų. Buvo fotografuojamos Justiniškės, Viršuliškės, Pašilaičiai, Šeškinė, Fabijoniškės ir Lazdynai. Galutiniame viršelio variante atsidūrė Pašilaičiai, tačiau šventai tikiu, kad yra ir mano mikrorajono, Fabijoniškių detalės“, – šypsosi Artūras Matkevičius-Mamania.

Aštuntasis „G&G Sindikato“ albumas „99“ jau nugulė į internetines muzikos platformas, o fiziniu formatu jį įsigyti galima grupės internetinėje svetainėje www.sindikatas.com, Vilniaus knygų mugės metu „Muzikos salėje“ bei artimiausiuose koncertuose – kovo 16 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje, kovo 24 d. Vilniaus „Siemens“ arenoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis