Gabrielius Vagelis prieš „Eurovizijos“ atranką keičia įvaizdį

Lyriškumo simbolio – Gabrieliaus Vagelio – fanai išsyk pastebėjo vaikino pokyčius, kai praėjusiais metais, prieš pat nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos finalą, jis nusirėžė fantastiškai ilgus, šviesius plaukus.Šiemet Gabrielius ir vėl ketina drąsiai stoti prieš rimtąją komisiją ir žiūrovus „Eurovizijos“ atrankoje. O kaip bus su įvaizdžiu?
Gabrielius Vagelis
Gabrielius Vagelis / Will Grow Photo

„Jį patikėjau jau kelintus metus „Eurovizijos“ konkurso dalyvių įvaizdžiu besirūpinančiai stilistės Rūtos Morozovienės komandos narei Aistei Miškinienei. Rezultatu labai džiaugiuosi – mano plaukai vėl šviesūs ir stilingai apkirpti“, – įspūdžiais dalinasi Gabrielius, dar sausį turėjęs ilgų plaukų šukuoseną.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gabrielius Vagelis 2017 m. sausis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gabrielius Vagelis 2017 m. sausis
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Gabrielius Vagelis 2017 m. vasaris
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Gabrielius Vagelis 2017 m. vasaris

R.Morozovienė tiki, kad Gabrieliaus įvaizdis – puikus pagalbininkas siekiant muzikinių aukštumų.

„Scenos žmonėms labai svarbu, ne tik kokią muzikinę žinią jie neša, bet ir kaip atrodo: juk jie formuoja savo fanų įvaizdį – norėdami būti panašiais, jie kopijuoja savo mylimiausius atlikėjus. Stilingai atrodydami, scenos žmonės kuria visuomenės įvaizdį“, – įsitikinusi salono „Cut code“ įkūrėja.

Will Grow Photo/Gabrielius Vagelis 2017 m. lapkritis
Will Grow Photo/Gabrielius Vagelis 2017 m. lapkritis
Will Grow Photo/Gabrielius Vagelis plaukų stilistės kėdėje
Will Grow Photo/Gabrielius Vagelis plaukų stilistės kėdėje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis