Garsenybės – atvirai apie grožį: kiek išleidžia kosmetikai ir kas per savo vestuves buvo be makiažo?

„Visi lūpdažiai yra skirstomi į valgomus ir nevalgomus“, – šmaikštavo žinomas televizijos laidų prodiuseris ir aktorius Gediminas Juodeika, kartu su sužadėtine Živile trečiadienio vakarą leidęs Kaune.
Mia Pilibaitytė, Živilė Jonikaitė, Gediminas Juodeika, Inga Budrienė
Mia Pilibaitytė, Živilė Jonikaitė, Gediminas Juodeika, Inga Budrienė / Loretos Kondratės nuotr.

Pora apsilankė pirmosios grožio priemonių oazės „Golden Rose“ atidaryme, teigiama pranešime spaudai. G.Juodeika patikino jau galįs atskirti lūpoms skirtų priemonių skonius ar poskonius bei įvardinti, kuriam prekės ženklui jis priklauso.

„Kai kurie vyrai nagų lakus naudoja žvejyboje. Tad norėčiau Jus nustebinti – o aš dažausi“, – skambų į šventę susirinkusiųjų juoką sukėlė aktoriaus, mimo Mariaus Sekmoko pareiškimas. Jis išsyk paaiškino, jog makiažas teatro žmogaus darbe – neatsiejamas dalykas.

Loretos Kondratės/Gediminas Juodeika, Mia Pilibaitytė
Loretos Kondratės/Gediminas Juodeika, Mia Pilibaitytė

Linksmas, o kartais ir neįtikėtinas istorijas pasakojo ir damos.

„Per savo vestuves buvau be makiažo. Net minčių nekilo, kad reikėtų pasidažyti!

Nors, tiesa pasakius, nelabai tuomet tai buvo madinga, o tokį žodį, kaip „make up artist“ apskritai žinojo reta mergina“, – vakaro svečius stebino švenčių planuotoja Inga Budrienė ir pridūrė, kad grožio srityje progresas vyko neįtikėtinais tempais – vieną akimirką lyg nebuvo iš ko rinktis, o kitą – tapo būtina pasidažyti net jei teeidavai pas kaimynę.

Loretos Kondratės/Inga Budrienė
Loretos Kondratės/Inga Budrienė

„Pigiausia mano kosmetinėje esanti priemonė – vazelinas, kainuojantis kelis eurus, o brangiausia – pudra, kurią įsigydama išleidau apie 80 eurų“, – sakė dainininkė Mia.

Su lūpų dažais ji susipažino dar vaikystėje.

„Mano mama visada naudojo tik ryškius lūpų dažus. Jokių kitų kosmetikos priemonių.

Na, būtent lūpoms skirtas gėrybes ne kartą buvau išmėginusi... Ir paragauti teko, ir ilgėliau prie kriauklės juos valant pastovėti“, – šypsojosi Mia.

„Dance AK“ šokių studijos vadovė Kristina Burneikienė pasakojo su dukrele Perla šeštadieniais besimėgaujanti makiažo popietėm.

„Golden Rose“ atidarymo svečiai – galerijoje:

„Tokios pas mus yra, o šešėlių paletėje nuo geltonos iki juodos Perlos dėka esu „pasimatavusi“ viską“, – geros nuotaikos neslėpė vyresnėlei eksperimentuoti ir susipažinti su grožio pasauliu padedanti pašnekovė.

Pirmąjį mergaitišką kosmetikos rinkinį neseniai vykusio gimtadienio proga savo dukrai Lėjai padovanojo ir kūrybininkė Julija Žižė.

Loretos Kondratės/Julija Žižė
Loretos Kondratės/Julija Žižė

„Kosmetikos pasaulis – tikrai platesnis ir sudėtingesnis nei iš pradžių atrodo. Pastaruoju metu vis daugiau žmonių atkreipia dėmesį į priemonės kokybę, gamintojo pripažinimą pasaulyje, atsakingą požiūrį ir, aišku, draugišką kainą.

Tad, norint sužinoti, kas tau labiausiai tinka ir patinka, reikia ne vieną informatyvų tekstą perskaityti, ir ne vieną priemonę „padegustuoti“, – sakė renginio vedėja tą vakarą tapusi J.Žižė.

Naujas amplua šventėse ir dainavimas – ne vieninteliai jos pastarojo meto atradimai. Daug paprastesnis, bet labai džiuginantis yra žinojimas, kad kosmetinį pieštuką galima naudoti lūpoms ar skruostams paryškinti, akių pravedimams ir netgi vietoje šešėlių. Julija su šypsena tai pavadino savo paslaptimi, kuria mielai dalinasi su savo bičiulėmis.

„Lūpos šį sezoną makiaže yra svarbiausios. Jo atradimas – slyvų spalvos lūpdažis“, – patikino visažistė, tapytoja Gintė Ramutytė.

Bet, anot jos, svarbiausia yra švari oda.

„Ir ne kaina, o gamintojo įvertinimai renkantis kosmetiką yra svarbiausi“, – patikino pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis