Vokiečių gatvėje įsikūręs butikas „Glasses On“ savo klientams nori parodyti, kad garsių pasaulio mados namų aksesuarai nėra neįperkami. Aukščiausios klasės akiniai ir nenuskriausta piniginė – visiškai įmanomas derinys.
Vakaro svečiai portretus fiksuojančiam fotografui Dainiui Ščiukai pozavo su pačių įvairiausių formų ir stilių akiniais.
„Prada“, „Dolce & Gabbana“, „Fendi“, „Max Mara“, „Miu Miu“, „Tom Ford“, „Celine“ – šių ir kitų mados namų ženklų kūriniai tikrai neliko nepastebėti ir įvertinti kviestinių svečių.
Renginyje apsilankiusi stilingoji Neringa Zeleniūtė pasakojo, kad akinių turi labai nedaug, mat sunku išsirinkti tinkančią formą. „Jei matau, kad akiniai man tinka, perku juos iš karto. Mėgstamiausi man yra „Tom Ford“ ir „Prada“ prekės ženkų akiniai“, – šypsojosi vakarėlio dalyvė.
Moteris džiaugiasi, kad Vilniuje atsiranda tokių stilingų akinių butikų ir nereikia akinių ieškoti „Duty-free“ parduotuvėse. Renkantis akinius N.Zeleniūtei svarbiausia yra kokybė, patogumas vairuojant automobilį, o ne kaina.
Kita „Glasses On“ viešnia Simona Burbaitė neslepė, kad akiniams jaučia didelę silpnybę. Žinomai tinklarašininkei ir modeliui akiniai yra ne tik stiliaus detalė, bet ir apsauga nuo saulės. Tamsius akinius merginos rankinėje galima rasti ir žiemą.
„Renkuosi tuos akinius, kurie man tinka. Akiniai man įvaizdžio detalė, norisi atrodyti originaliai“, – sako modelis.
S.Burbaitė įsitikinusi – akiniai turi būti kokybiški ir patogūs, tačiau nebūtinai kainuoti tūkstančius. „Svarbiausia jaustis gerai. O kaina nėra svarbu“, – sako mergina.
Renginyje taip pat dalyvavo radijo ir TV laidų vedėjas Orijus Gasanovas, modelis Justina Kazlauskytė, viešųjų ryšių specialistas Saugirdas Vaitulionis, dizainerė Toma Jankauskaitė, laidų vedėja Ieva Stasiulevičiūtė, „X Faktoriaus“ finalininkė Marija Grabštaitė, drabužių kūrėja Vidmantė Martikonytė su vyru Pauliumi Medišausku.