Garsioji mokytoja Veronika – apie mamas supykdžiusi kadrą ir kolegas: „Kai kurie nesisveikina“

Daugiau nei 42 tūkst. sekėjų socialiniuose tinkluose turinti Veronika Naumova-Kazilionė – bene žinomiausia mokytoja Lietuvoje. Ji drąsiai dalinasi savo darbo užkulisiais, nereaguoja į sulaukiamą kritiką ir visam pasauliui skleidžia žinia, jog mokytojo profesija – pati geriausia. Vis tik, moteris pripažįsta, kad jai kur kas didesnes pajamas atneša greta vystomas verslas, tačiau pedagogės profesijos tikrai neketina atsisakyti, mat šį darbą, jei tik galėtų, dirbtų net ir nemokamai.
Mokytoja Veronika
Mokytoja Veronika / Tomo Petrovskio nuotr.
Temos: 2 Verslas Mokytojai

Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus kviečia „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.

Šios savaitės laidos herojė – bene žinomiausia mokytoja Lietuvoje – Veronika Naumova-Kazilionė, kuri gali pasigirti ne tik dešimtimis tūkstančių sekėjų socialiuose tinkluose, bet ir sėkmingu verslu.

Tomo Petrovskio nuotr./TV laidos „Gyvenimas versle“ filmavimas
Tomo Petrovskio nuotr./TV laidos „Gyvenimas versle“ filmavimas

„Aš norėjau išeiti į eterį, jog visam pasauliui galėčiau pasakyti – esu mokytoja, aš mokau vaikus ir ši profesija yra pati geriausia. Kai kuriems kolegoms yra sunku priimti tokį mano sprendimą, ypač vyresniajai kartai, yra mokykloje mokytojų, kurie su manim nesisveikina dėl to, kad aš viską viešinu, rodau ir darau įtaką“, – laidoje atvirauja pašnekovė.

Nors Veronikos mokiniams jos keliamas turinys patinka, kritikos ji kartais sulaukia ne tik kolegų, bet ir iš tėvelių. Tačiau į tai moteris tikina nereaguojanti, nes kaip ir bet kuris žmogus, jaučia laisvę savo socialiniuose tinkluose dalintis ne tik profesinę sritį liečiančiomis temomis, bet ir asmeninio gyvenimo užkulisiais.

„Aš stengiuosi filtruoti keliamą turinį, tačiau visu pirma aš esu moteris, žmona ir tik paskui mokytoja, todėl galiu įkelti gražesnes nuotraukas, o ne tik su ilgu sijonu. Nors buvau sulaukusi piktų mamyčių komentarų, kai su savo vyru iš kelionės įsikėlėm nuotrauką, kurioje aš buvau su maudymosi kostiumėliu. Tokius komentarus aš priimu labai lengvai, vyras sako jų neskaityti, bet aš esu susitaikiusi, nes kitų nuomonė man nėra svarbi. Aš einu į priekį ir darau tai, ką myliu“, – drąsiai tikina Veronika.

Tomo Petrovskio nuotr./TV laidos „Gyvenimas versle“ filmavimas
Tomo Petrovskio nuotr./TV laidos „Gyvenimas versle“ filmavimas

Nors aktyvi veikla socialiniuose tinkluose mokytojai atnešė žinomumą, ilgainiui sulauktas dėmesys paskatino Veroniką įkurti savo elektroninę parduotuvę, kurią dabar vysto kartu su savo vyru. Moteris neslepia, jog šis verslas jai atneša didesnes pajamas nei mokytojos profesija, tačiau mylimo darbo nė už ką neketina atsisakyti, mat apie jį svajojo nuo vaikystės.

„Verslas prasidėjo nuo mano skaitymo kortelių, nes pamačiau, jog vaikams sunkiai sekasi skaityti, norėjau sukurti kažką tokio, kad ir man būtų lengva dirbti, ir tėveliai turėtų pagalbinę priemonę, ir vaikams būtų smagu išmokti skaityti. Vyro paraginta įkūrėme elektronine parduotuvę, kurios asortimentas vis plėtėsi, tačiau aš nuo vaikystės norėjau būti mokytoja. Aš noriu mokyti vaikus, jeigu gyvenime nebūtų išlaidų, galėčiau dirbti ir nemokamai, nes tai yra darbas, kurį beprotiškai stipriai myliu ir neįsivaizduoju savęs jokioje kitoje profesijoje“, – teigia žinoma mokytoja.

Laida „Gyvenimas versle" kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis