Kaip jauteisi sužinojusi, jog tapai naujuoju „Max Factor“ pasaulinės reklamos veidu ir Londone pasirašei sutartį 3 metams? Juk jie ilgai ir kruopščiai rinkosi iš daugiau kaip 500 garsių modelių ir potencialių veidų iš viso pasaulio, o pasirinko būtent tave…
Labai apsidžiaugiau! Šiemet baigiau vidurinę mokyklą ir esu patenkinta savo sprendimu susikoncentruoti į modelio darbą. Laikas per daug greitai tirpsta, kad švaistytum tau skirtas akimirkas.
Ar tai pakeis tavo gyvenimą, modelio darbą?
„Baltic Model Management“ archyvo nuotr./Julija Steponavičiūtė |
Darbas su „Max Factor“, be abejonės, suteikia ir suteiks teigiamų emocijų mano gyvenimui, perspektyvų ateinantiems projektams. Tai kaip nauja užduotis, tik nebe mokyklos ribose ir nepalyginamai didesnio mąsto. Jausti tokią atsakomybę, tapus vienos didžiausių kosmetikos kompanijų pasaulyje veidu, tikrai nėra lengva, bet ši patirtis nepaprasta ir aš ypač vertinu galimybę dirbti su savo srities profesionalais.
Ar mados pasaulyje yra svarbu gauti kosmetikos produktų reklamos užsakymą?
Kontraktas su kosmetikos kompanija atveria duris ir kitiems panašaus pobūdžio darbams, tačiau tai nėra mada. Mano atveju šis kontraktas buvo stiprus postūmis šįmet pabaigus mokyklą sugrįžti į industriją, kurios dėmesio centre yra madų savaitės bei žurnalų ir didžiausių mados namų reklaminės fotosesijos.
Kaip manai, kuo išskirtinis „Max Factor“ ženklas?
„Max Factor“, visų pirma, yra vienas populiariausių kosmetikos ženklų visame pasaulyje. Jis taikosi į spontanišką merginą arba jaunatvišką moterį, kuri nebijo iššūkių ir nuolat išbando kažką naujo.
Pirmą kartą istorijoje „Max Factor“ veidu tampa lietuvė. Ką patartumei jaunoms Lietuvos merginoms, besilygiuojančioms į tave, kad jos pasiektų tiek, kiek tu?
Aš visuomet sakiau, kad svarbiausia yra noras. Jei jo turi, pasieksi ir įgyvendinsi tai, ko tau reikia.