Garsusis virtuvės šefas Linas Samėnas atidarė pirmąjį savo restoraną

Iš televizorių ekranų puikiai pažįstamas virtuvės šefas Linas Samėnas (34), vieną dieną susidūręs su klausimu, kaip pavadinti savo restoraną, ilgai galvos nesuko. Atidarytą pirmą savo gyvenime nuosavą restoranėlį pavadino tiesiog „Linas Samėnas“.
Linas Samėnas
Linas Samėnas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Treji metai televizijoje atnešė atitinkamos naudos šitam vardui, tad pasitarė su šeima ir nusprendė: kam ilgai galvoti apie kokį nors gražiai skambantį pavadinimą, jei yra du žodžiai, kurie daug kam tiesiog įsikalę į galvą. Kai vieną dieną susidūrė su dilema – migruoti ar ko nors imtis daryti, Linas ryžosi atidaryti restoraną. Nes vėl dirbti kitiems, būti virtuvės šefu kitų restoranuose nesinorėjo.

„Bet kur kas lengviau ir paprasčiau dirbti kitiems – visiškai kitoks atsakomybės jausmas. Nors aš esu iš tų šefų, kurie ir svetimam dirba taip, kaip sau. Bet turėti nuosavą restoraną, vadinasi, prisiimti trigubai, keturgubai didesnę atsakomybę“, – patikina Linas. Restorane – tik 24 sėdimos vietos, daugiausia darbo – pietų metu. O čia jau viskas priklauso tik nuo pačių, kaip susiorganizuosi procesą – taip ir spėsi.

„Prisimenu, pirmą restorano darbo dieną pasiruošiau nedaug maisto – visko po dešimt porcijų – ir tikėjausi, kad su šeima dar gerai pavakarieniausime... Na, ateis du žmonės ir jau bus gerai. Bet to maisto neliko po valandos! Kitą dieną pasiruošiau trisdešimt penkias porcijas ir jas visas taip pat pardaviau. Kitą dieną dar daugiau pasiruošiau... Dabar per pietus paprastai turiu daugiau kaip keturiasdešimt žmonių. – pasakoja Linas. – Iš pradžių su žmona bijojome, paskui nebebijojome, paskui vėl valerijonus gėrėme... O dabar žiūrime, gal ir neblogai čia viskas išeis.“

Daugiau – žurnale „Žmonės“         

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis