Gatvės stilius: kas kuria mados tendencijas?

Manęs dažnai klausia, kas kuria tendencijas? Vieno atsakymo tikrai nėra, o tariant trumpai – tendencijos gimsta iš visos supančios aplinkos stebėjimo ir mados pasaulio atstovų itin išlavintos intuicijos.
Gatvės stilius
Gatvės stilius / Marijos Palaikytės nuotr.

Kiekvieno tradicinio mados vartotojo (tai reiškia žmogaus, nepriklausančio išskirtinėms subkultūroms ar kitaip nesuvaržyto beveik nekintančių nuolat dėvimų drabužių taisyklių) natūralus ir dažnai jam pačiam sunkiai paaiškinamas noras – kad išorinis įvaizdis išpildytų tam tikro laikmečio moralines ar tiesiog grožio sampratos normas, kurios yra veikiamos socialinių, ekonominių ar net politinių pokyčių.

Mados menas idėjų ieško įvairiuose istoriniuose perioduose, tų pačių subkultūrų „uniformose“ ir neabejotinai blaškosi futuristinių vizijų labirintuose.

Visgi, moderniojo  pasaulio įtampų prisotintos socialinės ir moralinės tendencijos sukuria „atmetimo reakcijos“ gyvenimo būdo kryptį, kuri turi ryškų atspindį ir mados pasaulyje.

Taip gimsta noras atsigręžti atgal: įkvėpimo ieškoma natūralumo principais grįstose, pavyzdžiui, indėniškose ar pagoniškose kultūrose, jų simbolikoje, tautiniuose kostiumuose.

Šiandienos tikrai kosmopolitiškas stilingasis galėtų būti priskiriamas prie jau aptartų šių dienų moderniųjų maištautojų, atsigręžiančių į tauresniais gyvenimo principais grįstų tautų (genčių) nemarią simboliką.

Ir puiku, nes tiek indėniška, tiek pagoniška simbolika niekada neišeina iš mados – tai tarsi nuolatinė atsvara futuristiniam minimalizmui!

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Visi rubrikos „Gatvės stilius“ herojai – šioje galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis