Gatvės stilius: spalvotų plaukų tendencija nr. 2 ir marškinėliai kaip meno platforma

Pastarajame rubrikos straipsnyje „Ryškiaspalvių plaukų tendencija ir dviprasmiški aksesuarai“ aptarėme kiek drastišką, bet gan sparčiai plintančią netikėčiausiomis spalvomis dažytų plaukų tendenciją, tad džiaugiuosi turėdama galimybę parodyti dar vieną išties išraiškingos spalvos pasirinkimo variantą!
Gatvės stilius
Gatvės stilius / Marijos Palaikytės nuotr.

Įdomu tai, kad šukuosenai marginti pasirenkamos neatsitiktinės spalvos: visų pirma tos, kurios yra labiausiai nutolusios nuo natūralių, plaukams būdingų atspalvių (taip tarsi drastiškai prieštaraujant natūralumo kultui), tačiau taip pat ir tie atspalviai, kurie yra arba bus aktualūs ir drabužių madoje.

Visigi šiandienos nuotraukos herojės stilius suteikia galimybę aptarti ir dar vieną mados eksperimentų atvejį – marškinėlius kaip meno platformą.

Išties netikėta stebėti paprasčiausių baltų marškinėlių renesansą tendencijų topuose, tačiau ryškių spalvų, blizgių aplikacijų ir dar išraiškingesnių aksesuarų periode  natūraliai pradedama ieškoti nekvestionuojamo paprastumo.

Visgi mados pasaulis nebūtų toks, koks yra, jei kiekviename periode vyrautų tik viena rekomenduojama tendencijos versija. Štai ir baltieji marškinėliai visų pirma derinti su didingais sijonais dabar atranda vietą mados rinkoje tarsi meno platforma. Būtent tokia reikšminga paskirtis iškart nurodė ir šiai tendencija priskiriamų „maikučių“ dydį – dabar jos akivaizdžiai išdidintos, tad suteikia vietos ir išraiškingesnei idėjų ekspozicijai!

Už meną plačiąja prasme!

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Visi rubrikos „Gatvės stilius“ herojai – šioje galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis