Gatvės stilius: vyriškas moteriškumas

Kada lygybė tampa dominavimu? Įdomu stebėti nuolatinius, o smagiausia – itin dinamiškus mados pasaulio lyčių ir lytiškumo interpretavimo maišalynės procesus. Kažkada kukliai paprastas ir klausimų nekeliantis žmonių suskirstymas į dvi lytis, priskiriant ir tariamai normalią vienai ar kitai lyčiai būdingą aprangą, dabar jau įsisuko į vis spartesnį laisvamaniškų tolerancijos eksperimentų procesą.
Gatvės stilius
Gatvės stilius / Marijos Palaikytės nuotr.

Kažkada užgimęs desperatiškas moterų noras pavyti iki tol vyriško pasaulio gyvensenos taisykles ir teises – dabar jau kuklioje praeity.

Tuo tarpu, kai vyrų mada, išsilaisvinusi iš visų stereotipų ir peržengusi visas mūsų tėvų ar senelių laikmečio fantazijos ribas, juda gležnų, itin moteriškų audinių bei siluetų link, moterys ne tik skolinasi idėjas iš savo vaikinų, bet ir tiesiogine prasme renkasi drabužius iš vyriškos pasiūlos.

Štai ir šiandienos stilingoji... Tenka pripažinti, kad bendrąja prasme atidžiai išbaigtas merginos įvaizdis atrodo puikiai:

  • neįpareigojanti šukuosena, bohemiška, tarsi kažin ko gyvenime mačiusi avalynė,
  • bet kokį moteriškumą užgniaužiantys šortai,
  • atsainiai prasagstyti marškiniai,
  • įsisavinta dabar itin aktuali dvieilių švarkų tendencija.

Šiandienos nuotraukos herojės pasirinktas įvaizdis akivaizdžiai balansuoja tarp moteriškos prigimties ir vyriškai stilistikai būdingos klasikinės simbolikos bei pabrėžia mados pasaulyje nutrintas bet kokias ribas tarp iki tol gyvavusių geografinių ar bendražmogiškų prigimtinių stereotipų.

Nepriklausomai nuo to, kokia stilistika jums yra priimtiniausia, kurdami savo įvaizdį jūs kuriate idėją, kurią norite transliuoti aplinkiniams. Tad kuo labiau išbaigtas bus jūsų stilius, tuo stabilesnė ir patikimesnė asmenybė atrodysite.

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Visi ankstesni rubrikos „Gatvės stilius“ herojai – šioje galerijoje. Gero įkvėpimo:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis