Gėlėti batai – lietuviams per drąsu?

Avalynės dizainerei Rūtai Rimšelienei padarė didelį įspūdį, kai prieš dešimtmetį nuvykusi į Italiją pamatė, kad vieno banko skyriaus vadovė mūvi ryškiaspalviais gėlėtais batais. Tokie batai, anot R. Rimšelienės, – drąsos ženklas. Ar Lietuvoje tokių drąsuolių daug?
Rūta Rimšelienė
Rūta Rimšelienė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Mūsuose drąsuolių daug, ypač laisvalaikiu, bet vyrų – vienetai. Dėl to, kad yra ir tam tikras stereotipas. Gėlėti batai suvokiami smulkiomis gėlytėmis, labai ryškaus rašto. Šį sezoną yra labai didelė tendencija grafinių, tapytų motyvų užuominos – grubiai sakant margi batai“, – laidoje „Prie pietų stalo“ antradienį kalbėjo R.Rimšelienė.

Tokie margi batai, anot jos, labiau tinka šiltuoju metų sezonu, kai dominuoja šviesios spalvos.

Mados negrįžta

Dažnai išgirstama sakant, kad mados grįžta, o išsitraukus mamos batus iš spintos panelės pajaučia naują mados dvelksmą. R.Rimšelienės nuomone, batų mados negrįžta.

„Mados vystosi spirale, o ne ratu. Tikrai tas pats negrįžta. Jei grįžta mamos laikotarpio noselė – kulnas būna kitoks“, – kalbėjo R.Rimšelienė.

„Kalbant apie smailias noseles – paskutiniais metais jos grįžta į madą, bet yra tokia problema, kad pasaulyje žmonių kojos didėja, ir labai smaila noselė tinka tik mažam dydžiui. Atitinkamai vieni gamintojai stengiasi daryti viską, kad kurpaliai mažintų kojytę, ir tas smailėjimas tik mados demonstravimuose būna labai smailus ir ilgas“, – pridūrė avalynės dizainerė.

R.Rimšelienė išskiria du klasikinius batų modelius: klasikinis laivelis su smailu kulnu ir ne ypač smailėjančia nosyte, o kitas – bukesnio priekio ir kvadratiškesnio, stambesnio kulno batas – vadinamasis retro modelis.  

Visą laidos „Prie pietų stalo“ įrašą žiūrėkite čia.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Metų laikai“ pristatymas
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Metų laikai“ pristatymas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis