Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gero gyvenimo skonio mylėtojų vakare Martas Kalendra kvietė susirūpinti dailiomis kūno formomis

Ketvirtadienio vakarą sostinės restorane „Green Hall“ rinkosi ispaniško stiliaus ir gero gyvenimo skonio gerbėjai. Iliuzionistas Mantas Wizard, grupės „Vyšnios“ narės Aistė Karanauskytė ir Sandra Navickaitė, aktorė Aurelija Tamulytė, plaukų stilistas Robertas Danilevičius ir kiti žinomi vilniečiai atvyko stebėti ispanų mados prekės ženklo „Cortefiel“ kolekcijos pristatymo.
Martas Kalendra, Kristina Tarasevičiūtė ir Mantas Wizard
Martas Kalendra, Kristina Tarasevičiūtė ir Mantas Wizard / Vytauto Pilkausko nuotr.

Kolekciją demonstravo aktoriai Rita Žliobaitė ir Martynas Vaidotas, asmeninis moterų treneris į namus Martas Kalendra, gydytojas Darius Rauba, šokėjai Kristina Tarasevičiūtė ir Artur Bajor, stilistė Violeta Krasovska, agentūros 'First Face Models' įkūrėja Aistė Andrijauskaitė bei šios agentūros modelis Dionyzas Cichockas, modeliai: Sandra Jaskevičiūtė, Loreta Lukšaitė, Žanas Strakšys. Modeliams makiažą ir šukuosenas kūrė „Makeup secrets“ akademijos meistrai.

Gero gyvenimo skonio gerbėjai vakaro metu turėjo galimybę ne tik mėgautis rankų darbo šokolado „La Naya“, kvepiančio rožių žiedlapiais, degustacijoje, bet ir susipažinti su „Marcus Spurway“ aromatus skleidžiančiais lavos akmenimis bei namų kvapais, specialiai šiam renginiui atvežtais iš Kanų, Prancūzijos. Garsenybės domėjosi moderniais juodojo gintaro „Bambero“ unisex stiliaus aksesuarais, kuriais gali puoštis tiek moterys, tiek vyrai.

K. Tarasevičiūtė ir M. Kalendra ne tik demonstravo mados kolekciją, bet ir vedė renginį. Vakaro metu vedėjai diskutavo su stiliste Violeta Krasovska, kas šį sezoną madinga.

„Mados tendencijos kiekvienais metais keičiasi, bet tai nereiskia, kad turime mesti nemadingus drabužius lauk, – šypsojosi įvaizdžio dizaino specialistė. -Svarbiausia įsileisti naujus vėjus į jūsų turimą garderobą ir atgaivinti jį. Ši sezoną dominuoja kiek netvarkingas įvaizdis: laukiami eksperimentai, taigi, kas iš pirmo žvilgnsnio atrodo nesuderinama, kaip tik ir yra ant bangos“.

Vytauto Pilkausko nuotr./Renginio akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Renginio akimirka

Pasak V. Krasovskos, dominuoja trumpi ilgiai. Kalba eina ir apie sijonus, ir apie kelnes, marškinėlius, džemperius ir kt. Pečių linijos forma šį sezoną labiausiai pakitusi, dominuoja išplatinti arba apnuoginti pečiai.

Renginio vedėja tapusi šokėja Kristina Tarasevičiūtė pastebėjo, jog mados tendencijos praeina, tačiau sveikas ir grakštus kūnas – visada madinga. Kristinai pritarė jos porininkas, asmeninis moterų treneris į namus M. Kalendra, pastebėjęs, jog kaip tik pavasarį sulaukiantis daugiausiai moterų dėmesio dėl savo paslaugų.

„Labiausiai moterys nori mankštinti savo rankas ir padailinti krūtinės formą“, – išdavė paslaptį treneris, šiuo metu kuriantis interneto televizijoje naują laidą su Indre Stonkuviene.

Kalbant apie stilių, Martas Kalendra sakė šimtu procentų pritariantis minčiai, jog žmogus puošia rūbą, o ne atvirkščiai. „Todėl geriausia, kai žmogus rengiasi taip, kaip jam patogu, pabrėžiant išvaizdos privalumus. Gali būti madingas turėdamas savo stilių, o ne lėkdamas paskui naujausius mados vėjus“, – įsitikinęs moterų figūras dailinantis vyras.

Kristina Tarasevičiūtė prisipažino, kad šį pavasarį ji pasitiko su, pasak jos pačios, visiškai nemadingu „gydytojo stiliaus“ lagaminėliu. „Be to, prisipirkau ir daugybę įvairiaspalvių kojinių“, – juokėsi žavioji šokėja ir pridūrė, kad mados tendencijų ji nesivaikanti, dėvinti tik tuos drabužius, kurie tinka prie jos figūros.

„Esu ištikima patogumui. Dažniausiai vilkiu komfortabilius drabužius, kurie, tikiu, atspindi vyraujančias tendencijas“, – sakė žinoma šokėja, kartais stiliaus idėjų besisemianti „Instagram“ socialiniame tinkle.

Tuo tarpu iliuzionistas Mantas Wizard, ką tik grįžęs po kelionės į JAV, neslėpė, kad jo įvaizdis scenoje ir gyvenime stipriai skiriasi. „Scenoje stengiuosi atrasti teatrališkus ir magiškus sprendimus, taip pat esu neabejingas klasikai. Televizijos projektuose ir scenoje esu išbandęs labai daug įvairių ir spalvingų įvaizdžio variantų. O gyvenime mėgstu kuklesnį ir labiau laisvalaikiui tinkamą įvaizdį. Mano aprangos stilius yra eklektiškas kaip ir mano pomėgiai. Nors labai žaviuosi žmonėmis, kurie nebijo drąsiau ir ryškiau atrodyti. Dendiškas įvaizdis taip pat mane žavi, visgi tai ne tik įvaizdis, bet ir gyvenimo būdas. Manau ryškesnio ir įdomesnio įvaizdžio mūsų visuomenėje labai trūksta“, – savo mintimis dalijosi žinomas iliuzionistas ir renginių vedėjas. Išvaizdus vyras sakė, jog pasitaikius progai neretai klausia stilistų patarimų, kas madinga vieną ar kitą sezoną, kokie drabužių deriniai aktualūs. „Tačiau ir pats ieškau stiliaus sprendimų, pasikliaunu savo intuicija“, – sakė M. Wizard, šį sezoną iš naujo atradęs pilką ir juodą spalvas. „Galbūt toks dabar mano gyvenime periodas, kita vertus, juoda spalva yra neatsiejama nuo magijos ir paslapties. Jai dabar neabejotinai ir teikčiau pirmenybę, paįvairindamas įvairiausiomis detalėmis“, – teigė artistas.

Vytauto Pilkausko nuotr./Renginio akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Renginio akimirka

Dainomis vakaro svečius džiuginęs televizijos muzikinio projekto „Muzikinis iššūkis“ dalyvis Audrius Janonis sakė, labiausiai mėgstantis vadinamąjį miesto, urbanistinį stilių. „Mėgstu rengtis laisvai, dievinu sportbačius. Retai kada vilkiu marškinius ar kitą įpareigojantį drabužį – tai mane varžytų“, – neslėpė atlikėjas, teigęs ne itin besidomintis mados pasauliu. „Mano stiliaus jausmą formuoja pasaulio muzikos žvaigždės, kurių nuotraukas matau socialiniuose tinkluose“, – teigė A. Janonis. Vaikinas sakė, jog keletą naujų drabužių ir aksesuarų įsigijęs pastarosios kelionės po Europos miestus metu, o mūsų šalies drabužių parduotuvėse esantis gana retas svečias.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?