Giedrė Dukauskaitė: nuo kaimo mergaitės iki pasaulinio garso supermodelio

Giedrė Dukauskaitė savo sėkmingais darbais išsikovojo vietą 50-ties geriausių pasaulio modelių sąraše.
Giedrė Dukauskaitė
Giedrė Dukauskaitė / Kadras iš vaizdo įrašo

Daugiau Giedrės Dukauskaitės nuotraukų rasite paspaudę čia.

23-ejų sulaukusi Lietuvoje gimusi manekenė jau gali pasigirti stulbinančia karjera, – praneša globalgrind.com.

G.Dukauskaitės kelias į mados pasaulio aukštumas prasidėjo nuo 2006 metų, kai ji, dar būdama vos 17 metų, pasirašė sutartį su viena garsiausių Niujorko modelių agentūrų. Nuo to laiko Giedrės gyvenimą galima pavadinti tikra svajone.

Mergina atstovavo tokiems mados pasaulio grandams, kaip Chanel, Marc Jacobs, Prada, Celine ir Donna Karan. Kaip reklaminis modelis ji pasirodė ir ant garsiausio mados žurnalo „Vogue“ viršelio.

Veikiausiai neužtenka pasakyti vien tai, kad jos karjera buvo įspūdinga, Giedrės Dukauskaitės istorija yra be galo intriguojanti, o tokia ją daro faktas, jog mergina gimė ir užaugo Lietuvoje.

Iš Raseinių kilusi Giedrė sugebėjo užkopti į mados viršūnę ir nusifotografuoti tokiems garsiems žurnalams, kaip „Vogue“, „Numero“, „Harper's Bazaar“, „10“, „ID“, „Elle“.

Šviesios Giedrės akys, rudi plaukai ir nepriekaištinga figūra pavertė ją viena geidžiamiausių pasaulinio garso supermodelių, kurią trokšta fotografuoti ne vienas garsus fotografas.

„Kažkada aš buvau kaimo mergaitė, tačiau nusprendžiau, kad privalau šio to pasiekti gyvenime. Nuo tada viskas vyko pagal įprastą scenarijų. Aš pradėjau keliauti, vaikščioti po mados agentūras ir mados pasaulis mane tiesiog įtraukė“, – savo įspūdžiais dalijosi Giedrė Dukauskaitė.

VIDEO: Giedre Dukauskaite Tribute

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis