Goda Alijeva su vaikais įsiamžino vasariškoje fotosesijoje

Dažnai fotosesijose dalyvaujanti dainininkė ir savo drabužių linijos kūrėja Goda Alijeva šįkart į vasariškus įvaizdžius demonstravo kartu su vaikais. Devynmetė Tėja ir penkiametis Amilis tapo vaikų drabužių ir avalynės parduotuvės reklaminiais veidais.
Goda Alijeva su dukra Tėja ir sūnumi Amiliu
Goda Alijeva su dukra Tėja ir sūnumi Amiliu / „Get Photo“ nuotr.

„Fotosesijos tema – vasara ir atostogos su daug spalvų ir nuotykių. Būtent šiuo metu laiku tėvai praleidžia daugiausiai laiko kartu su vaikais, įvyksta didžiausios gyvenimo šventės ir praleidžiama daugiausiai akimirkų gryname ore.

Naujoji kolekcija būtent tokia – Tėja pasipuošė ir dailia suknele, kuri tiktų vasariškai puotai, ir sportiniu deriniu, kuris labai patogus važinėjantis riedlente, o ji būtent tai labai mėgsta daryti“, – kolekciją pristatė „KidZone“ stilistė Alina Buinovskaja.

„Get Photo“ nuotr. /Goda Alijeva su dukra Tėja ir sūnumi Amiliu
„Get Photo“ nuotr. /Goda Alijeva su dukra Tėja ir sūnumi Amiliu

Stilistė primena, kad derinant vasaros garderobą vaikams svarbu pasirinkti natūralius, kvėpuojančius audinius ir nebijoti panaudoti kuo daugiau aksesuarų – plačios šiaudinės skrybėlės, akiniai nuo saulės, smulkūs aksesuarai pagyvins įvaizdį ir suteiks jam išskirtinumo.

„Mūsų vasara dar nesuplanuota iki galo, bet joje tikrai bus daug visko. Birželio pirmoje pusėje vaikai praleis stovyklose, paskui aplankysime lietuvišką pajūrį ir vėliau svajojame pasimėgauti Viduržemio jūra. Dar tik renkamės, kur keliauti – į Graikiją ar Italiją, bet tam dar yra laiko, nes tai bus link rudens“, – pasakojo savo planus G.Alijeva, kurios didžioji dalis vasaros prabėga koncertuojant pajūryje, o su mama ten laiką leis ir Tėja su Amiliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis