Grupės „Kitokios“ narei Oksanai Šklėriūtei mama linki susirasti gerą vyrą

TV3 pasitinka vasarą žiūrovus apiberdama eterio bučiniais. Nuo birželio 19 dienos ketvirtadieniais 20.00 val. šilčiausias vasaros projektas „Mano geriausia draugė“ dovanos pačius nuoširdžiausius – mamų ir dukrų bučinius. Aštuonių žinomų mamų su dukromis komandų narės susirungusios tarpusavyje aiškinsis, kurios iš jų yra geriausios draugės ir verčiausios laimėjimo. Projekte pasiryžo dalyvauti ir muzikos grupės „Kitokios“ narė Oksana Šklėriūtė su mama Janina Šklėriene.
Oksana Šklėriūtė su mama Janina
Oksana Šklėriūtė su mama Janina / TV3 nuotr.

26 metų Oksana ir jos 53-ejų mama – iš Alytaus. TV3 projekto „Geriausia draugė“ žiūrovai su šiomis dalyvėmis susipažins iš labai arti. Vienas svarbiausių Oksanos mamos tikslų – puoselėti šeimos židinį. Galbūt todėl ji ne kartą projekte užsimins, kad linki dukrai susirasti gerą vyrą.

Šis dukters ir mamos duetas pavergs tyru nuoširdumu – tokiu, kokį sudėtinga suvaidinti net geriausiems aktoriams. „Kai jos juokiasi, tai ir kitiems linksma, kai liūdi, – net medžiai linguoti nustoja, o kai dainuoja, – smagu net visko girdėjusiai komisijai“, – tikina premjeros kūrėjai.

TV3 jau anksčiau atskleidė, jog projekto vedėjomis tapo šokių muzikos hitų radijo stoties „Power Hit Radio“ laidų vedėja Raminta Vyšniauskaitė ir jos mama Janina Vyšniauskienė, o tarp aštuonių dalyvių porų – grupės „Naujos pupytės“ narė 23-ejų Neringa Šiaudikytė ir jos mama 44-erių verslininkė Valdonė Šiaudikienė, „Mis Lietuva 2013“ konkurso dalyvė, tapusi „Mis Foto“, – 18-metė Karolina Augutytė ir jos 35-erių mama Laura Augutienė bei projekto „X Faktorius“ finalininkė 27-erių Anžela Adamovič su savo mama – viename seniausių lietuviškų drabužių siuvimo įmonių dirbančia 50-mete Regina Adamovič.

TV3 nuotr./Neringa Šiaudikytė su mama Valdone
TV3 nuotr./Neringa Šiaudikytė su mama Valdone

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis