Į „Miss Fashion TV“ konkursą nuvykusi Simona Burbaitė: organizatoriai nuvylė, varžovės nustebino

Simona Burbaitė paskutinę kalendorinio pavasario savaitę leidžia Kipre. Čia su dar dviem lietuvėmis Monika Kmitaite ir Brigita Gaižauskaite ji dalyvauja „Miss Fashion TV“ modelių konkurse.
Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė
Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Tai jau ne pirmas kartas, kai kasmetiniame konkurse Simona sulaukia pasiūlymo atstovauti Lietuvai, tačiau modeliui vis kas pakišdavo koja: tai dėl mokslų, tai dėl įtempto darbo grafiko jai vis nepavykdavo dalyvauti.

„Man šis grožio konkursas – jau ketvirtasis. Lietuvoje buvo du, taip pat – „Mis Visatos“ konkursas. Šįkart dalyvavau labiau dėl sportinio intereso, noriu parodyti tuos grožio konkursų užkulisius, parodyti, kaip viskas iš tiesų čia vyksta. Juk ne kiekvienas turime galimybę prisiliesti prie tokių renginių“, – Žmonės.lt kalbėjo S.Burbaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Monika Kmitaitė, Simona Burbaitė, Brigita Gaižauskaitė
Asmeninio albumo nuotr./Monika Kmitaitė, Simona Burbaitė, Brigita Gaižauskaitė

Išvis konkurse dalyvauja 31 dalyvė, tarp tokių šalių kaip JAV ar Australija šįkart Lietuvai atstovauja net trys merginos. „Visoms mums konkurse pirmas kartas. Man pirmas kartas ir Kipre. Bet ši sala kol kas nežavi. Taip, oras čia puikus, gyvenam gražiai, bet visa organizacija atrodo atsaini, niekas čia mums nieko nesako, nieko nežinom“, – pasakojo Simona.

Ši modelio savaitė standartiškai atrodo taip: pusryčiai, tuomet laikas sporto salėje, vėliau – įvairios fotosesijos, filmavimai, susitikimai su įvairiais rėmėjais, partneriais. Taip pat – įvairios ekskursijos, o vakare – linksmybės klubuose.

Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė

Tačiau renginiui įpusėjus S.Burbaitė sako jau spėjusi nusivilti kai kuriais organizaciniais dalykai. Vienintelės jos pavardės iki šiol nėra nei oficialioje konkurso svetainėje, nei „Miss Fashion TV“ feisbuko paskyroje, kurioje internautai gali balsuoti už jiems labiausiai patinkančią merginą.

„Tai tik vienas iš niuansų. Akivaizdu, kad organizatoriai atsainiai į viską žiūri. Tokie dalykai parodo konkurso kokybę. Bet nieko tokio. Mano tikslas nėra laimėti, tiesiog nesmagu“, – kalbėjo ji.

Simona svarsto, kad jos neįtraukimas į sąrašus gali turėti įtakos kovoje dėl karūnos. „Šis konkursas iš tiesų atrodo mėgėjiškai, nepaisant to, kad jį rengia „Fashion TV“ televizija. Atitinkamai merginos atrinktos. Dauguma jų atrodo gana vulgariai“, – įspūdžiais dalijosi S.Burbaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė

Modelis, sako, čia jaučiasi labiau kaip stebėtoja, ji jau iš anksto buvo nusiteikusi, kad teks susidurti su tam tikrai dalykais, dėl kurių teko įsitikinti jau atvykus.

„Man čia įdomu dalyvauti ne tik kaip modeliui, bet ir kaip tinklaraštininkei. Negaliu sakyti, kad labai nusivyliau, tiesiog neturėjau didelių lūkesčių. Priėmimas čia puikus, tiesiog pats konkursas mėgėjiškas. Džiaugiuosi galimybe dalyvauti“, – kalbėjo ji.

Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Burbaitė

Ar Simona tikisi karūnos? „Sunku pasakyti. Organizatorių požiūris į mane atsainus. O konkurentės... Visokių čia merginų yra. Renkanti dalyves nebuvo jokių kriterijų, išskyrus tai, kad nuotraukos gražios. Viskas priklauso nuo to, kas bus svarbiau – ar išrinkti tik gražią, ar gražią ir protingą. Nedrįstu su jomis lygintis, aš ir kitos merginos... mes lyg iš skirtingų pasaulių, tiek savo vertybėmis, tiek požiūriu į daugelį dalykų“, – sakė Simona.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis