Anot moterų, nuomonės formuotojai – neišvengiama dabartinių laikų dalis, stipriai susijusi su socialiniais tinklais.
„Neslėpkime – visas pasaulis tai daro, koja kojon judam su visais. Bet kažkodėl į šitą profesiją nekreipiama dėmesio ir iš vis ji net nelaikoma profesija. Kalbai pasisukus apie „influencerius“ visuomet juntamas sarkazmas, ironija.
Panašiai kaip TV projektas ir internetinė laida. Juk internetinę laidą kartais irgi filmuoja didelė komanda, jai ruošiesi, bet ji yra tik laidelė. Tai čia lygiai taip pat. Sumažina ir sumenkina“, – tinklalaidės metu kalbėjo I.Stonkuvienė.
„Negana to, net iš tų mažųjų „influencerių“, kurie pradėjo gan neseniai savo veiklą ir savo karjerą, yra juntamas toks pasišaipymas ir pasijuokimas. Bet juk iš tikrųjų didieji „influenceriai“ iš to gyvena, dirba ir uždirba tikrai didelius pinigus“.
Kalbai pasisukus apie reklamas, moterys pripažino, kad būtent jos sukelia daugiausia diskusijų. Užsakovai populiariems žmonėms socialiniuose tinkluose yra pasiryžę mokėti kosmines sumas.
Dažnas klientas tiki, kad nuomonės formuotojas, kuris yra sekamas itin daug žmonių, visą savo suburtą auditoriją ir pasiekia. Tiesa, skaičiai dar tikrai nėra viskas.
Moterys pripažino, kad dažnu atveju klaidų pasitaiko ir iš pačių influencerių, ir iš klientų pusės.
„Mane, pavyzdžiui, labiausiai erzina, kai, tarkim, sportinį prekės ženklą reprezentuoja tie žmonės, kurie net nesportuoja. Jie turi gerą sekėjų skaičių ir juos ima.
Man atrodo, kad skaičius nėra viskas. Mano didžiausia kritika yra reklamos užsakovams, kurie renkasi žmones tik pagal skaičius. Vos ne – jis turi gerą skaičių, bet neturi vaikų, bet tegul vis tiek reklamuoja vaikiškas kepuraites“, – mintimis dalijosi B.Tiškevič.
Moterys taip pat prisiminė ir keisčiausius bei labiausiai suerzinusius prašymus iš reklamos užsakovų, kuriuos yra gavusios ir pačios.
„Tokių tikrai būna, kai natūralumo nelieka jokio, o naudos taip pat tikrai mažai“, – sakė moterys.