„Po gimdymo ieškojau savęs. „Instagram“ atrodė visai gera vieta truputį pasireikšti. Pradėjau kurti filmukus apie mamų kasdienybę. Juokdavausi iš savęs, iš „supermamyčių“... Tarkime, juokingos man tos mamytės, vartojančios žodelį „mes“: „Mums jau iškrito dantukas“, „mes pakakojome“. Vienas populiariausių vaizdo įrašų – kaip mane ištinka nervinis šokas nuo per ilgo buvimo su vaiku“, – pirmadienio popietę per LNK pasirodysiančioje laidoje „Vido Video“ pasakojo Indrė.
„Deja, tai vaikus auginančių mamyčių kasdienybė“, – pridūrė ji.
Indrė pasakojo, kad „Instagram“ kuria savas taisykles. Svarbiausia būti savimi, nevaidinti to, kas nesi, nesityčioti, nesikeikti. „Sekėjų neapgausi. Nuoširdumas – svarbiausia“, – sakė ji. Kaip vieną didžiausių privalumų būti „Instagram“ žvaigždė Indrė įvardijo dovanas ir už reklamą mokamus honorarus.
Laidoje dalyvavusi marketingo specialistė Monika Rachtenštein laidoje pasakojo, kad pagrindinis sėkmingos anketos receptas – duoti naudą sekėjui: humorą, estetiką, patarimus. Moteris pasakojo, kad dauguma simpatiškų merginų įsivaizduoja, kad pakanka gerai atrodyti ir tai pritrauks pakankamai sekėjų. Taip nėra: gražių merginų ir gražių nuotraukų „Instagram‘e“ – milijonai. Kuo tu išskirtinė? Jei nori, kad kalbėtų išvaizda, ji turi būti kitokia, nei visų kitų. Kitu atveju, turi kalbėti tekstais“, – sakė ekspertė. Viską darant teisingai, tapti populiariu „Instagram‘e“ gali tapti kiekvienas.
Priešingai nei marketingo specialistė, Indrė mano, kad „Instagram“ žvaigžde bet kas būti negali. „Yra toks dalykas kaip charizma. Jos neišmoksi. Ir net jei žinosi visus žingsnius, kaip išpopuliarėti, ilgai netempsi, nes tai nenatūralu. Sekėjai tai supranta ir jiems tai nepatinka. Reikia galvoti apie tikslą: būti influenceriu, daug uždirbti, – sakė Indrė. – Kvailai man atrodo moterys „Instagram‘e“, kur vienoje nuotraukoje – vaikai, kitoje – jos nuogas užpakalis“.
Apie „Instagram“ žvaigždžių gyvenimą, honorarus ir didžiausius iššūkius – „Vido Video“ šią pirmadienio popietę, 17.30 val., per LNK.