I.Zasimauskaitė apie koncertą „Eurovision Afterparty“: „Pagaliau Eurovizija atkeliauja ir į Lietuvą“

LRT televizija ir Ieva Zasimauskaitė pristato naują ir ambicingą draugystės ir muzikos koncertą „Eurovision Afterparty“ su linksmu šūkiu: „Pagaliau Eurovizija atkeliauja ir į Lietuvą!“.
Ieva Zasimauskaitė
Ieva Zasimauskaitė / Justina Rau Photography nuotr.

Tai vienintelis toks koncertas Europoje, kuomet po oficialaus tarptautinio dainų konkurso „Eurovision“ dalis atlikėjų susirenka į afterparty koncertą.

Atvykimą į renginį jau patvirtino ir skrydžius į Lietuvą suplanavo daugelis tarptautinio dainų konkurso „Eurovision“ 2018 atlikėjų, tarp kurių ir tie, už kuriuos labiausiai balsavo Lietuvos žiūrovai: Cesár Sampson (Austrija), Laura Rizzotto (Latvija), Ryan O’shaughnessy (Airija), Elina Nechayeva (Estija).

„Aš noriu, kad ir jūs būtumėt šalia bei pajustumėt tai, ką aš jaučiau Lisabonoj. Noriu, kad kiekvienas iš jūsų galėtumėt prisiliesti prie šio muzikinio nuotykio iš arčiau”, - sako Ieva Zasimauskaitė ir laužydama stereotipus, savo ištikimiausiems fanams sudaro galimybę nusipirkti ribotą kiekį brangiausių fanų zonos bilietų prie pat scenos už mažiausią kainą, dar prieš prasidedant oficialiai bilietų prekybai.

„Man tai labai simbolinis renginys. Pirmiausia, tai noras švęsti eurovizinio kelio pabaigą, savo patirtį ir patyrimus perduodant naujam šalies atstovui. Tai galimybė dar kartą prisiminti, kokia ypatinga šiemet Lietuvai buvo „Eurovizija“ ir kad šiemet mes įrodėme sau ir Europai, jog ne visada tos pergalės, kurias laikome pergalėmis, yra tikros. Mes pamatėme, kad laimėti galima net ir neiškovojus pirmos vietos, o Lietuva didžiojoje Eurovizijoje - stiprus dalyvis”, - sako Ieva.

Gruodžio 16d. Žalgirio arenoje – didžiausias ir vienintelis toks koncertas Europoje, kai pasibaigus dainų konkursui „Eurovision“ dalis atlikėjų susirenka į afterparty koncertą dėl savo ištikimiausių fanų!

Tik ribotas kiekis išankstinės prekybos fanų zonos bilietų ir tik viena savaitė! Oficiali bilietų prekyba startuos rugsėjo 24d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis