Ieva Carter ėjo į du nuogus pasimatymus – su vyru ir su moterimi: „Emilija bučiuojasi gerai“

Skandalingai TV eteryje nuskambėjusi Ieva Carter nusprendė išbandyti laimę pasimatymų eksperimente „Nusirenk“ ir pagaliau atrasti savo gyvenimo meilę.
Ieva Carter laidoje „Nusirenk“
Ieva Carter laidoje „Nusirenk“ / LNK stopkadrai

Ką tik startavusioje laidoje „Nusirenk“ dalyvauja daug skirtingų viltį meilėje praradusių žmonių, kurie ryžtasi išlipti iš savo komforto zonos ir nusirengti pirmojo pasimatymo metu. Londone dukrytę auginanti Ieva Carter trumpam grįžo į gimtinę ir laidoje gavo išskirtinę galimybę: mergina turėjo šansą nueiti net į du pasimatymus.

Pirmasis išrinktasis vilnietis 34 metų Artiomas, kuris nuo pirmųjų pažinties minučių Ievai žarstė komplimentus.

„Labai gražiai atrodo, labai skaniai kvepia. Man labai patiko, kad Ieva nebijo kalbėti apie itin asmeniškus dalykus“, – kalbėjo Artiomas.

LNK stopkadras/„Nusirenk“
LNK stopkadras/„Nusirenk“

Eigoje atmosfera vis kaito, ir buvo išmesta užduotis ne tik pašokti viliotinį, bet ir išbandyti bučiavimosi talentą, kurie, deja, bet nuvylė Ievą.

„Viliotinis buvo tragiškas. Vienas tragiškiausių, kokį man teko matyt, bet aš manau, kad vaikinukas stengėsi, todėl vien už pastangas galiu duoti jam 10 balų. O dėl bučinio buvau šoke“, – neslėpė Ieva.

LNK stopkadras/„Nusirenk“
LNK stopkadras/„Nusirenk“

Antrą šansą Ieva bandė su Vilniuje gimusia ir augusia 23 metų menininke Uma Emilija. Nors Ieva ir neslėpė dalykų, kurie jai pasimatyme nepatiko, merginos iškart pradėjo demonstruoti šiltus jausmus viena kitai.

„Ji pasiūlė – gal pasibučiuokime. Ir aš pagalvojau, kodėl gi ne? Emilija bučiuojasi gerai, bet tas auskaras lūpoje tikrai trukdo“, – sakė I.Carter.

Ar Ieva Carter rado savo išrinktąjį ar išrinktąją? Laida „Nusirenk“ – LNK interneto televizijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis