Ieva Mackevičienė apie pirmus motinystės metus: „Be veiklos būčiau pasiekusi išprotėjimo ribą“

Praėjusį ketvirtadienį vykusiame „Mommypreneurs“ pristatymo renginyje susirinko keli šimtai mamų iš įvairiausių šalies miestų. Jos norėjo išgirdo apie netrukus Lietuvoje startuosiančią programą, skatinančią jaunų mamų užimtumą, verslumą ir papasakojo apie savo verslo idėjas.
„Mommypreneurs“ programos pristatymo akimirka
„Mommypreneurs“ programos pristatymo akimirka / Mommypeneurs archyvo nuotr.

Į renginį taip pat susirinko žinomos Lietuvos moterys, mamos ir verslininkės: Rimantė Kulvinskytė, Julija Žižė, Ieva Mackevičienė, Žydrūnė Vitaitė, Ilma Nausėdaitė, Aistė Košienė ir Goda Prapuolenytė-Leonavičienė. Visos jos dalyvavo diskusijoje, kurioje dalinosi istorijomis, kaip pradėjo savo verslą, keitė karjeras bei veiklas.

Žinoma Lietuvos mama, socialinių tinklų žvaigždė Ieva Mackevičienė pripažino, kad jos verslas kilo iš nemigos.

Mommypeneurs archyvo nuotr./„Mommypreneurs“ programos pristatymo akimirka
Mommypeneurs archyvo nuotr./„Mommypreneurs“ programos pristatymo akimirka

„Pirmieji metai su Motiejumi buvo labai sunkūs. Jį kankino nesibaigiantys diegliai. Su Rolandu miegodavome vos po kelias valandas. Supratau, kad jeigu nesiimsiu kokios nors veiklos, pasieksiu išprotėjimo ribą… Su drauge nuolat ieškojome idėjų, kurias galėtumėm pritaikyti Lietuvoje, internetinės svetainės „Pinterest“ nuotraukas jau mokėjau mintinai. Ir vieną dieną atėjo idėja kurti drabužių liniją visai šeimai – vienodus drabužėlius mamai, tėčiui ir vaikučiui“,– pasakojo žinoma moteris.

Kita diskusijos dalyvė Julija Žižė susirinkusioms mamoms patarė, kad prieš pradedant įgyvendinti savo idėją, gyvybiškai svarbu parengti profesionalų verslo planą bei leisti „susigulėti“ minčiai bent kelis mėnesius. „Jei po kurio laiko vis dar tikite savo verslo idėja – įgyvendinkite ją“,– tikino garsi Lietuvos mama.

Žydrūnė Vitaitė, „Women Go Tech“ bendraįkūrėja, ragino pagalvoti apie verslą technologijų srityje. Sėkminga moteris pastebėjo, kad vyrai išeina vaikų priežiūros atostogų vis dažniau. Pasak jos, tai iš dalies lėmė moterų susidomėjimas ir didelė aistra skaitmeninei industrijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis