„Influencerė“ Ieva Voveris neseniai įsiamžino nuotraukose, sėdėdama ant pievos ir pasipuošusi mėsos gaminių vėriniu, o rankose laikydama jauną paršelį. Šalia jų puikavosi kitokie iš kiaulienos pagaminti produktai.
Šiais kadrais Čikagoje gyvenanti Ieva pasidalijo instagramo paskyroje su daugiau nei 80 tūkst. savo sekėjų.
„Žinau, kad šios nuotraukos daugumai gali sukelti pyktį ar kitas neigiamas emocijas, bet tokia jau realybė. Esu skaičius apie holistinį santykį su viskuo, kas mus supa, įskaitant ir tai, ką valgome.
Dėkoti ne tik obuolių medžiams ar aviečių krūmams, tačiau ir gyvūnams, kurie pasitarnauja daugelio iš mūsų gyvenime, ugdant sveiką kūną. Dėkoti už viską, ką suteikia gyvenimas. Ir kažkada, atėjus mūsų eilei, mes pasitarnausime Motinai Gamtai lygiai taip pat“, – šalia fotografijų rašė ji.
Netrukus paršelių ir kiaulienos gaminių sugretinimas sulaukė kritikos, o kai kurie, pasipiktinę fotosesija, nustojo sekti I.Voveris instagrame.
Savo sprendimą įsiamžinti su paršeliais ir mėsos gaminiais buvusi „Olialia“ mergaitė sutiko pakomentuoti portalui delfi.lt.
„Tie, kas mane seka, žino, kad mano instagramas yra apie tikrumą, realybės rodymą. Tai būtent su šiuo įrašu ir parodžiau realybę. Juk taip ir yra. Maži paršeliai kažkada tampa dešrelėmis, kumpeliais... Tokia ta realybė. Jie – ekosistemos dalis“, – minėtam portalui teigė I.Voveris ir pridūrė savo fotosesija norėjusi priminti „holistinį santykį su viskuo, kas mus supa“.
Į I.Voveris fotosesijos idėją sureagavo ir marketingo strategas Tomas Kirša. Jis savo nuomonę, kuria sutiko pasidalyti ir su portalu Žmonės.lt, išreiškė feisbuke: „Kontekstas, kritinis mąstymas ir reputacija, panašu, šiandien tampa retu deriniu. Ypač, kai kalbame apie reputaciją.“
„Rūkyti mėsos gaminiai ir maži mėsos paršiukai – taip apie holistinį požiūrį sako JAV gyvenanti Ieva Voveris. Man ji geriau žinoma kaip Ieva Ūselytė – eks Olialia puputė. Jos ekosistemos dalis, matyt, matė ne tik „Vakaro žinių“ ir „Respublikos“ skaitytojai, bet ir dabartinio vyro tėvai, giminės ir draugai.
Man įdomu, o jeigu kreiptųsi reklamuoti sekso prekių produktus, ji irgi tą holistinį požiūrį taikytų“, – tęsė T.Kirša.