Savo karjerą „Radistų“ komandoje jis pradėjo eilinę vasaros dieną, atostogų Palangoje metu. Kai pats atžingsniavo iki radijo stoties „ZIP FM“ paplūdimio studijos ir ten dirbusiems televizijos ir radijo laidų vedėjams Jonui Nainiui ir Rolandui Mackevičiui save pristatė. Tada Ignui buvo vos 20 metų, o patirties jis turėjo tik padavėjo darbe.
„Galiu daryti viską ir man už tai nereikia jokio atlygio“, – tada garsiems didžėjams ištarė I.Lelys ir tai suveikė. „Radistams“ paliko įspūdį šio vaikino drąsa bei pasiryžimas bet kokia kaina papulti į pramogų pasaulį. Jau po kelių dienų jie leido Ignui pamėginti.
„Noriu būti pavyzdžiu tiems jauniems žmonėms, kurie sako, kad Lietuvoje nieko neįmanoma pasiekti“, – sakė Ignas.
„Pirmiausia nešiojau jiems kavą, tvarkiau krūvas po radijo laidos liekančių popierių, padėdavau ruošti kai kuriuos eteryje naudojamus montažus. Dariau tai, ko jie patys nenorėjo arba nespėjo. Daug kas galbūt būtų pasakęs, kad tai – neįdomu ar per sunku, o aš jaučiau, jog tokiu būdu mane tikrina“, – savo karjeros pradžią prisimena jis.
Visus bandymus, kurie truko ilgiau nei pusę metų, jis nesunkiai įveikė ir tada vieni populiariausių Lietuvoje radijo laidų vedėjų pasiūlė Ignui nuolatinį, bet gana mažai apmokamą darbą.
„Paklausė, ar už kelis šimtus eurų sutiksiu būti jų laidos redaktoriumi. Tiesą sakant, tuo metu jokie pinigai man nerūpėjo, būčiau pasakęs „taip“ net ir be jokio užmokesčio. Ir taip aš pradėjau kviesti garsiausius Lietuvos žmones tapti „Radistų“ svečiais, ėmė megztis pažintys, atsirado daug naujų draugų iš šou pasaulio“, – negali atsidžiaugti Ignas.
Jis prisipažįsta, kad nuėjęs į radiją net neįsivaizdavo, kas vyksta šios žiniasklaidos priemonės užkulisiuose, kaip „gaminamos“ laidos. Tačiau to neišsigando nei jis pats, nei jį priėmę kolegos.
„Niekas negimė mokėdamas – vis kartoju šią populiarią frazę. Bet mano atveju ji puikiai tinka. Kai imdavausi kažko naujo, man nesuprantamo – visais įmanomais būdais mokiausi, klausdavau patarimų. Tiesiog žinojau, kad privalau padaryti tai, ko manęs prašė. Ir nenuvyliau Jono su Rolandu“, – šypteli Ignas.
Darbo jam nuolat daugėjo, vaikinas pradėjo darbuotis prie garsiųjų didžėjų festivalio ir kitų jų organizuojamų renginių. Ėmė pagelbėti ir kituose projektuose. Kol galiausiai net gavo galimybę pasireikšti radijo eteryje. „Atsirado tokių rubrikų, kuriose Jonas su Rolandu leisdavo dalyvauti ir man. Netrukus atsidūriau ir nuotraukose šalia jų, todėl žmonės ir spauda mane ėmė vadinti „trečiuoju radistu“, – pasakojo jis.
Kaip greitai kilo karjeros laipteliais, taip greitai augo ir Igno populiarumas „Instagram“ ir „Facebook“ tinkluose. „Iš pradžių socialiniuose tinkluose rodydavau darbo radijuje užkulisius, filmuodavau ir fotografuodavau „radistų“ laisvalaikį. Žmonėms patiko toks turinys, todėl sekėjų vis daugėjo“, – išpopuliarėjimo detalėmis dalijosi Ignas.
Netrukus jo virtualias paskyras papildė specialiai nufilmuoti ir sumontuoti filmukai, pavyzdžiui epizodas, kur jis vaidina prastai dainuojantį „X faktoriaus“ laimėtoją. Šis vaizdo įrašas tapo toks populiarus, kad net atsidūrė didžiausiuose naujienų portaluose, tarp skaitomiausių dienos temų.
Svarbiausiai – nebijoti žengti pirmąjį žingsnį – moko Ignas, per trejus metus užkariavęs tūkstančių gerbėjų širdis ir jų mobiliuosius telefonus bei kompiuterius. Nuotraukų dalijimosi programėlėje „Instagram“ kiekvieną šio vaikino žingsnį ir ištartą žodį stebi 44 tūkstančiai sekėjų, socialiniame tinkle „Facebook“ dar 25 tūkstančių armija.
„Kiekvieną mėnesį gerbėjų skaičius užauga keliais tūkstančiais, nes aš nuolat rodau tai, ką veikiu. Kai kam mano vaizdeliai tapo tarsi kasdienė, įdomi televizijos laida. Gerbėjai man rašo ne tik iš visos Lietuvos, bet net ir iš užsienio“, – sakė Ignas. Ir neslepia, kad jau kurį laiką jaučiasi tapęs įtakingu.
„Jeigu įdedu vaizdelį iš kokio nors naujo restorano – iškart atsiranda daugybė užklausų, kur valgau. Jeigu parodau, kad perku naujus džinsus – užgriūna klausimai, kokioje parduotuvėje, kokio prekinio ženklo tie džinsai“, – pasakojo vaikinas, kruopščiai atsirenkantis, ką savo socialinių tinklų paskyrose viešinti.
Prieš trejus metus Ignas net negalėjo sapnuoti, kad su juo norės dirbti „Coca Cola“, „Adidas“, „Fitbit“, „Akropolis“, „Labas“ ir kiti Lietuvoje bei pasaulyje žinomi prekių ženklai. O dabar tai yra realybė. Ir tų, kurie nori būti reklamuojami Igno Lelio, kasdien tik daugėja. „Dabar tai tapo mano darbu ir pajamų šaltiniu“, – neslėpė jis.
16-oji tarptautinė mokymosi, žinių ir karjeros planavimo paroda STUDIJOS 2018 vyks Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO vasario 8, 9, 10 dienomis.
Ignas Lelys kalbės vasario 8 d. 15:00 val. „Verslas jauniems“ erdvėje (2 salėje), Igno pasirinkta tema – „AŠ kaip prekės ženklas“.
Kaip vaikinas iš mažo miestelio tapo žinomu; jauno žmogaus karjeros galimybės ir darbdavių požiūris; kaip nepasiduoti ir siekti savo tikslo; kaip tapti „prekės ženklu“. Galiausiai – kiek įmanoma iš to uždirbti? Ignas žada būti itin atviras.
„Verslas jauniems“ erdvėje visas tris parodos dienas vyks žinomų Lietuvos žmonių ir savo srities specialistų diskusijos bei pokalbiai, kurių tikslas įkvėpti jaunimą