Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Iliuzionistas Rokas Bernatonis Lietuvoje vyksiančius šou reklamuoja Las Vegase

Šiemet savo svajonę įgyvendinęs ir gyventi į Las Vegasą išsikraustęs garsus Lietuvos iliuzionistas Rokas Bernatonis nesiliauja stebinti. Visai neseniai buvo galima išvysti Las Vegaso gatvėmis riedantį sunkvežimį su Lietuvoje vyksiančių R.Bernatonio magijos šou „Made in Las Vegas“ reklama.
Rokas Bernatonis
Rokas Bernatonis / Asmeninio albumo nuotr.

R.Bernatonis, ko gero, tapo pirmuoju lietuviu, kurio veidas ir renginys šmėžavo viename brangiausių ir labiausiai pramogų sostinėje vertinamų reklamos kanalų. Paprastai čia galima išvysti tokių pasaulinių garsenybių kaip „Cirque du Soleil“, Davido Copperfieldo, Crisso Angelo, Celine Dion ar Justino Timberlake‘o pasirodymų reklamas.

„Nemanau, jog kas nors kada nors Las Vegase yra reklamavęs Lietuvoje vykstančius šou“, – atsidūręs tarp pasaulinių garsenybių svarsto R.Bernatonis. Pastaruoju metu retai Lietuvoje būnančio mago šou, apie kuriuos žino net Las Vegasas, gruodžio pabaigoje bus galima išvysti Vilniuje, Kaune ir Palangoje.

– Tokia reklama tikriausiai nepigi. Patenkink mūsų smalsumą ir atskleisk, kiek ji kainuoja?

– Gerokai brangiau nei norėčiau mokėti, tačiau ne tiek daug, kad reiktų parduoti inkstą.

Asmeninio albumo nuotr./Rokas Bernatonis
Asmeninio albumo nuotr./Rokas Bernatonis

– Šou, kuriuos reklamavai turbūt pačiu las vegiškiausiu būdu, bus rodomi Lietuvoje. Kodėl apie juos pranešti nusprendei iš Las Vegaso? Ar nebūtų buvę pigiau ir paprasčiau analogišką reklaminę kampaniją įgyvendinti Lietuvos gatvėse?

– Reklamuodamas savo šou Las Vegase, norėjau parodyti, jog šou savo kokybe, magijos triukų sudėtingumu, įdomumu nenusileis Las Vegase vykstantiems magijos pasirodymams. Lietuvoje vis dar yra daug žmonių, niekada nebuvusių tikrame magijos pasirodyme. Tokie žmonės vis dar mano, kad magija – tai iš cilindro išlindęs zuikis, atsiradęs balandis arba scenoje žongliruojantys klounai.

– Jei tai nėra magija, kokia tuomet yra magija?

– Taip, magija kažkada tokia buvo, tačiau dabar ji intelektualesnė, interaktyvesnė ir įspūdingesnė. Pavyzdžiui, aš per savo pasirodymus scenoje skaitau žiūrovų mintis, darau įvairius triukus su jų daiktais, jie yra hipnotizuojami. Tačiau labai gerbiu kiekvieną žiūrovą ir nei vieno jų ant scenos nekviečiu per prievartą. Žiūrovas visada gali rinktis – lipti ant scenos ar ne. Noriu, jog auditorija mėgautųsi šou, o ne jaustųsi verčiama kažką daryti.

Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis
Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis

– Šou pavadinai „Made in Las Vegas“ ar tai reiškia, kad magija už Atlanto geresnė nei Lietuvoje?

– Amerikoje iliuzijos menas kur kas labiau išvystytas nei Lietuvoje. Visų pirma, Amerika – didelė šalis, tad čia ir iliuzionistų gerokai daugiau. Antra, pats šou verslas čia taip pat pažengęs gerokai toliau. Las Vegasas laikomas pasaulio magijos sostine, tad tai yra miestas, kuriame gimsta didžiuliai magijos projektai, vyksta didžiausi pasaulio magų susirinkimai ir čia gyvena vieni geriausių planetos magų.

Kalbant apie mano šou pavadinimą „Made in Las Vegas“, toks jis yra iš dalies dėl to, kad kai pradėjau užsiimti iliuzijos menu, svajojau gyventi Las Vegase. Šiais metais savo svajonę įgyvendinau. Labai noriu tai pažymėti – juk svajojau daugiau nei 10 metų.

Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis
Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis

– Ką tokio las vegiško žiūrovai išvys tavo šou Lietuvoje?

– Viso šou metu jausis Las Vegaso nuotaika, tačiau turbūt įspūdingiausias dalykas bus tas, kad atliksiu triuką, kurį JAV televizijos žiūrovai pamatys tik po metų. Prieš dvejus metus dalyvavau populiariausioje magijos laidoje „Penn & Teller: Fool Us“, kur bandžiau apgauti garsiausius pasaulio magus Peną ir Telerį. Šiemet vėl gavau kvietimą pasirodyti jų laidoje. Man tereikia nufilmuoti triuką, kuriuo norėčiau juos apgauti. Šis triukas bus filmuojamas Lietuvoje, „Made in Las Vegas“ šou metu.

– Savo gerbėjų ratą turi ne tik Lietuvoje, bet ir JAV, kur tavo atliekamų triukų pažiūrėti nuolat susirenka šimtai žmonių. Ar „Made in Las Vegas“ – tai visiškai nauja tavo programa ar šiuo metu ją rodai ir Las Vegaso publikai?

– Paskutinį šou Lietuvoje surengiau praeitų metų lapkričio mėnesį. Nuo to laiko pasirodymas patobulėjo: tapo dar įspūdingesnis, atsirado naujų triukų, kurių paslaptis bandžiau įminti ne vienerius metus. Esu įsitikinęs, kad tie, kurie dar nėra buvę mano pasirodyme, magiškai praleis laiką, o tiek, kurie jau yra lankęsi, bus nustebinti naujų, nematytų triukų.

– Dėl renginių gausos ir riboto juos lankančių žmonių skaičiaus, surinkti sales Lietuvoje tampa sudėtinga, bet, atrodo, tau tai negresia...

– Lietuvos magijos pasaulyje konkuruoti gana lengva, nes mūsų šalyje yra vos keli aktyvūs iliuzionistai. Suprantu, surengti savo šou nėra lengva, nes prisiimi didelę atsakomybę, riziką. Juk esi atsakingas už tai, kad žiūrovas pasijustų ypatingai, o po pasirodymo dar ilgai galvotų apie vieną ar kitą tavo atliktą triuką. Bet man patinka stebinti žiūrovus, man patinka organizuoti pasirodymus ir į juos kviesti publiką. Be to, visuomet laikausi vienos taisyklės – rengiu tokį pasirodymą, kurio žiūrovu norėčiau būti pats.

Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis
Vytauto Dranginio nuotr./Rokas Bernatonis



– Svajojai ir apie magiją, ir apie Las Vegasą. Jei reikėtų rinktis, ką pasirinktum?

– Suktas klausimas. Las Vegasas man yra žavus dėl čia vykstančių magijos pasirodymų ir čia gyvenančių geriausių pasaulio magų. Tad man Las Vegasas nebūtų Las Vegasas, jeigu jame nebūtų magijos.

Naujausią magijos šou programą „Made in Las Vegas“ R.Bernatonis gruodžio 27 d. pristatys muzikiniame teatre „Legendos klubas“, Vilniuje; gruodžio 28 d. „Bosca“ amfiteatre, Kauno „Žalgirio“ arenoje, gruodžio 29 d. muzikos klube „Ramybė“, Palangoje. Bilietus į pasirodymus platina bilietai.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos