Ilka Adams bikinio sezonui ruošiasi visus metus: „Palaikau formą, kad netektų imtis drastiškų sprendimų“

Sporto trenerė, sveikos mitybos šalininkė Ilka Adams kasmet laukia bikinio sezono, tačiau jam, priešingai nei daugelis, nepuola ruoštis likus kelioms savaitėms iki vasaros karščių. Tą ji daro ištisus metus.
Ilka Adams
Ilka Adams / Asmeninio albumo nuotr.

Sporto klubo duris Ilka kone visus metus varsto ne rečiau nei 4–5 kartus per savaitę, todėl specialiai ruoštis maudynių sezonui jai nebereikia. Viena, ką ji daro – likus mėnesiui iki atostogų prie vandens, ji griežčiau peržvelgia savo mitybos planą.

„Maistą suderinti labai svarbu. Įprastai kartą per savaitę pasidarau tą vadinamąjį „cheat day“, kai valgau ką noriu ir kiek noriu. Tačiau likus mėnesiui tokią dieną panaikinu. Tuomet atsisakau bet kokio blogo maisto, o ypač cukraus, kurį vartojant greičiau kaupiasi riebalai“, – Žmonės.lt rubrikai „Žvaigždės bikinis“ pasakojo Ilka.

Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams
Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams

Griežtesnį režimą ji sako susidėliojanti dėl kelių priežasčių. Pirmiausia – nes nori paruošti kūną vilkėti bikinį, tačiau taip pat – dėl dažniausiai atostogų metu atleidžiamų vadžių. Juk neretai norisi ir ko skanesnio paragauti, ir kokį kaloringesnį, mažiau sveiką patiekalą suvalgyti.

„Jei žinau, kad greit išvyksiu, visuomet motyvuoju save, kad reikia prisilaikyti, ką valgau, nes vėliau galėsiu labiau atsipalaiduoti. Vasarą tą daryti nėra sunku – dažniau galima įsigyti šviežių daržovių, vaisių, uogų – sveikiau maitintis paprasčiau. Nors dažniausiai renkuosi „tikrus“, ne perdirbtus produktus, valgau daugiau liesos mėsos, liesų pieno produktų“, – pasakojo Ilka.

Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams
Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams

Sporto trenerės teigimu, norintys pagražinti kūno linijas tam turėtų skirti apie 3–6 mėnesius, per trumpesnį laiką pasiekti rezultatai veikiausiai nebus efektyvūs, o pamesti kilogramai anksčiau ar vėliau sugrįš su kaupu.

„Todėl visuomet stengiuosi laikytis tam tikrų taisyklių, visuomet stengiuosi palaikyti formą, kad netektų imtis drastiškų sprendimų“, – pasakojo ji.

Tačiau net jei dėl dailios figūros prieš bikinio sezoną Ilkai per daug sukti galvos nereikia, ji vis tiek stengiasi atrodyti patraukliai. Sportininkės spintą kone kasmet papildo naujas maudymosi drabužėlis, kuriuos ši labai mėgsta.

Spalvingi, ryškūs, gausūs įvairių raštų – tokie maudymosi kostiumėliai Ilkai patinka labiausiai.

„Renkuosi tai, kas tinka prie mano kūno, mėgstu ryškias spalvas, tačiau ne ką mažiau svarbi ir forma, dydis. Labai svarbu, kad kostiumėlis nebūtų nei per mažas, nei per didelis – antraip atrodys negražiai. Todėl neretai tenka pasivaikščioti po parduotuves ieškant sau tinkamo modelio“, – pasakojo ji.

Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams
Mildos Rukaitės nuotr./Ilka Adams

Ilka dažniausiai renkasi kelnaites aukštu liemeniu, neretai – „V“ formos, ji nemėgsta liemenėlių su pakietinimu, jai patinka ties kaklu užrišamos liemenėlės.

„Man labai svarbus patogumas. Kartais galiu tą patį bikinį dėvėti kelerius metus, nors stengiuosi kasmet po kokį naują įsigyti. Šiandien turiu kokius 7–8, būna, kad senus išmetu, nes jie susinešioja, natūralu“, – pasakojo ji.

Asmeninio albumo nuotr./Ilka Adams
Asmeninio albumo nuotr./Ilka Adams

Ilka sako nesanti iš tų, kurios pliaže mėgsta tik gulėti ir šildytis saulės spinduliais, jai patinka ir aktyvesnė veikla. Per dieną ji deginasi 20 min. gulėdama ant pilvo, tiek pat – ant nugaros, daugiau, kaip pati sako, tikrai nereikia. „Mėgstu ir pasivaikščioti, ir pažaisti su kamuoliu, pasimaudyti. Nors dailus įdegis – patrauklu, reikia suderinti įvairią veiklą“, – sakė Ilka.

TAIP PAT SKAITYKITE: Viktorija Sutkutė paplūdimyje madų nesivaiko: „Nesuprantu tų merginų, kurios išsipuošia, pasidažo“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis