Ilona Balsytė ir Laima Kybartienė: „Po 30-ies gyventi kuo toliau, tuo įdomiau“

Kovo 8-oji – diena, kai moteris džiugina ypatingas dėmesys. Nuo ryto girdimi sveikinimai ir komplimentai, o gatvėse šmėžuoja ryškios gėlės. Visgi tikrasis moteriškumas apima kur kas daugiau nei šablonišką grožio ir jaunystės kultą, teigia žymios moterys.
Laima Kybartienė ir Ilona Balsytė
Laima Kybartienė ir Ilona Balsytė / Asmeninio albumo, 15min nuotr.

Mintimis apie moteriškumo formas ir išraiškas dalijasi laidų vedėja Laima Kybartienė ir aktorė Ilona Balsytė.

Po 30-ies – gyventi įdomiau

Laidų vedėja Laima Kybartienė moteriškumą sieja su įsiklausymu į save, savęs atradimu: „Moteriškumas – tai gebėjimas atsipalaiduoti, pajausti savo sielą, pažinti save pačią, savo vidų. Ta ramybė bei vidinė laisvė ir yra moteriškumo išsiskleidimas. Kai grįžti į save – aplinkiniai taip pat atsigręžia.“

Abi moterys vieningai teigia, kad moteriškumas ir aistra gyvenimui vyresniame amžiuje ne tik nesibaigia, bet ir sustiprėja. „Bėgant metams aš pati sau tapau moteriškesnė. Tik sulaukus trisdešimties man pasidarė įdomu gyventi ir kuo toliau – tuo įdomiau. Žaviuosi branda, nes man patinka įgyti išminties, suvokti gilesnius dalykus“, – šypsosi garsi aktorė Ilona Balsytė.

Jai pritaria ir L.Kybartienė: „Moteriškas gyvenimas prasideda, kai ateini į šią žemę, o baigiasi, kai išeini anapus. Visą gyvenimą esi moteris, kad ir kokia bebūtum – liekna ar apkūni, su raukšlelėmis ir netobulumais – tokia, kokią sukūrė Dievas. Su amžiumi ateina supratimas ir savęs priėmimas tokios, kokia esi.“

Pasitikėjimu žavinčių moterų įžvalgos tik patvirtina, kad brandesniame amžiuje moteriškumas nesustoja. Visgi dar vyrauja klaidingos nuostatos, jog, atėjus brandai, moteriškumas dingsta. Tad svarbu moterims priminti, kad jos yra ir visada bus moteriškos, bei įkvėpti rūpintis savimi, atėjus naujiems etapams – tokiems kaip premenopauzė ar menopauzė. To siekiama įvairiais projektais, tarp jų – ir projektu „Moteriškumas be pauzės“, organizuojamu „Benu vaistinės“.

Prisiima pernelyg daug atsakomybės

Sąvoka „moteriškumas“ yra daugiasluoksnė ir žymi nuolatinį buvimą moterimi. Nėra vieningo ir griežto apibrėžimo, kokia yra šiuolaikinė moteris. Tai ir švelni mylimoji, ir sumani specialistė, ir gera bičiulė, ir rūpestinga mama. Visgi, pasak L.Kybartienės, moterys šiuose vaidmenyse kartais prisiima per daug atsakomybės.

„Šių dienų moterys yra labai galingos, stiprios, talentingos. Jos nori išspręsti visas gyvenimo problemas, tad vis pamiršta save. Tie kasdieniai rūpesčiai, kuriuos vadinu „nerimo beždžionėmis“, kartais sugeba atimti didžiausią moters grožį – spindintį žvilgsnį. Ir pati tik su amžiumi išmokau ranka numoti į smulkius rūpesčius. Anksčiau malonių akimirkų savo gyvenime nepastebėdavau. Dabar jas pamatau, įvardiju ir mokausi nuoširdžiai džiaugtis“, – šypsosi L.Kybartienė.

Jai antrina ir žinoma aktorė I.Balsytė: „Paprasčiausios kasdienės smulkmenos, kurių dažnai nepastebime, pavyzdžiui, krentančios snaigės ar medžių forma, daro mane labai laimingą. O jei iš pat ryto šviečia saulė, žinau – visa diena bus puiki.“

Linki labiau mylėti save

Paklaustos, ko linkėtų moterims kovo 8-osios proga, žinomos moterys – nuoširdžios.

„Linkiu pažiūrėti į veidrodį ir sau pasakyti: „Kokia tu bebūtum, man tu esi vienintelė ir aš tave myliu. Kai tu suprasi, kad aš tave myliu, galėsi mylėti visus, esančius šalia tavęs. Tu nuostabi“, – ritualu, padedančiu nepamiršti savęs, pasidalijo L.Kybartienė.

Aktorė ir visuomenės veikėja I.Balsytė buvo atvira: „Su moteriškumu man siejasi ne konkreti kovo 8-osios diena, o visas pavasaris, atbundanti gamta, šis žavus atgimimo laikas. Moterims noriu palinkėti kiekvieną pavasarį pajausti atsinaujinimą savo širdyse – pasidžiaugti nuveiktais darbais ir atrasti naujų svajonių bei iššūkių.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis