Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Indrė Burlinskaitė su vyru Liudu neria į naują verslą: „Tai buvo tik laiko klausimas“

Nuomonės formuotoja Indrė Burlinskaitė-Vaisieta su vyru Liudu Vaisieta pradėjo naują verslą – atidarė internetinę parduotuvę. „Daugiau nei trejus metus nešiojomės šitą idėją. Tik nežinojome, nuo ko šioje srityje pradėti“, – sakė Indrė ir prasitarė, kuris iš jų sugalvojo parduotuvės pavadinimą.
Indrė Burlinksaitė su vyru Liudu
Indrė Burlinksaitė su vyru Liudu / Socialinių tinklų nuotr.

Internetinė parduotuvė „Burle“ atsidarė liepos 31 dieną. Indrė portalui Žmonės.lt sakė, kad šįkart nebuvo jokio didelio pristatymo.

„Tiesiog ramiai paleidome parduotuvę, pasidalijau informacija su savo sekėjais. O šiandien jau baigiame pakuoti visas siuntas, nes vakar, pačią pirmą dieną, gavome nemažai užsakymų“, – pirmos prekybos dienos sėkme džiaugėsi Indrė.

Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė

Ketvirtadienį kalbėdama su Žmonės.lt I.Burlinskaitė-Vaisieta prisipažino, kad mintis apie internetinę parduotuvę galvoje sukosi jau seniai. Tačiau, kaip ji pati svarsto, vis pritrūkdavo to vieno žingsnio.

Nuomonės formuotoja neslepia, kad jai tai – nauja, smagi patirtis.

„Tikiuosi, kad tai yra startas. Juk kartais tik to ir reikia. Nes vis atrodo nedrąsu, tarsi kažko prisibijai. O juk tereikia žengti pirmą žingsnį ir paskui jau viskas lengviau, tarsi plaukia. Džiaugiamės, kad žengėme tą pirmą žingsnį. Tikimės, kad ši maža, graži parduotuvytė išsiplės ir taps kažkuo daugiau“, – vylėsi pašnekovė.

Žmonės.lt pasiteiravus, ar atidaryti internetinę parduotuvę Indrės tik neįkvėpė kolegių – daugybę sekėjų turinčių Viktorijos Siegel, Natalijos Bunkės – sėkmė, moteris atsakė: „Žinoma, čia buvo tik laiko klausimas – kada. Reikia kažkaip tą savo instagramo profilį įdarbinti dar labiau.“

Užsiminus apie tai, kad internetinė parduotuvė – verslas, kuriame labiau nei kūrybiškumas praverčia gebėjimas skaičiuoti prekes, pinigus ir susigaudyti sąskaitose, Indrė prisipažino: „Todėl ja labiau rūpinasi mano vyras.“

Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė

I.Burlinskaitė-Vaisieta sutuoktiniui dėkinga ir už tai, kad ši parduotuvė pagaliau atsirado.

„Jis mane vis pastūmėja tam, kad pajudėčiau iš vietos. Juk aš, jei jaučiuosi komfortiškai, mėgstu užsisėdėti vienoje vietoje. O Liudas – labai verslus, jis turi daug verslų. Jis ir buvo tas, kuris vis sakė „darom“, o aš buvau ta, kuri vis atidėliojo. Tik dėl Liudo atkaklumo mes ir pasileidome šitą internetinę parduotuvę.

Aš asmeniškai neturėjau jokios patirties šioje srityje ir nežinojau, nuo ko reikia pradėti. O pradėti reikėjo nuo paprasčiausio dalyko – pavadinimo, kurį irgi sugalvojo mano vyras“, – šypsojosi verslo pasaulyje pirmuosius žingsnius žengianti I.Burlinskaitė-Vaisieta.

Indrė aiškiai įvardijo, kad ši parduotuvė yra tiek jos, tiek sutuoktinio Liudo Vaisietos: „Tai – mūsų šeimos verslas.“

Nepaisant to, kad socialiniuose tinkluose kol kas pristatomi tik papuošalai, Indrė patikino, jog parduotuvėje – ne tik jie: „Šiuo metu ten yra yra drabužių, maudymosi kostiumėlių ir papuošalų.“

Pasirodo, pirmą parduotuvės gyvavimo dieną Indrė tiesiog sumanė akcentuoti papuošalus.

„Todėl, kad aš juos jau seniai esu atradusi – jie man labai patinka ir aš pati juos nešioju jau seniai. O Lietuvoje kažką tokio išskirtinio ar originalaus man buvo labai sunku rasti. Todėl labai džiaugiuosi, kad galėjome šiuos papuošalus atvežti ir pasiūlyti Lietuvos rinkai“, – sakė I.Burlinskaitė-Vaisieta.

Socialinių tinklų nuotr. /Indrės Burlinskaitės elektroninė parduotuvė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrės Burlinskaitės elektroninė parduotuvė

Daugiau nei 174 tūkst. sekėjų instagrame turinti moteris vardijo kitas savo veiklas internete: InDress (Indrės dėvėti drabužiai), filovers.family (sveikesnė mityba), Indrės Vaisietos paramos fondas (parama onkologinėmis ligomis sergantiems žmonėms).

„Internetinė parduotuvė – tikras verslas, belieka jį plėtoti“,– šypsojosi Indrė.

Visgi I.Burlinskaitė-Vaisieta pabrėžė, kad šiuo metu jos pagrindinis užsiėmimas – veikla instagrame.

„Patikėkite, dabar reklaminiai reelsai – lyg televizijos reklamos kūrimas, kai reikalinga visa komanda ir įdedama labai daug darbo. Tikrai yra ką veikti“, – sakė dėmesio stoka socialiniuose tinkluose nesiskundžianti moteris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?