Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė į apdovanojimus atvyko pakeitusi šukuoseną: įvertinkite

Lietuvos pramogų pasaulio apdovanojimuose pasirodžiusi Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė gerbėjus nustebino pasikeitusiu įvaizdžiu – žinoma moteris pasirodė kardinaliai pakeitusi šukuoseną.
Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė
Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė / 15min nuotr.

Ketvirtadienio vakarą Operos ir baleto teatre vyksta neeilinis renginys. Šimtai sporto, verslo, mokslo, kultūros, scenos ir muzikos žvaigždžių atvyksta į jiems dedikuotą vakarą – apdovanojimus „Žmonės 2020“.

Į juos stilingai atrodanti pasirodė ir Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Pozuodama prie raudono kilimo fotosienelės, ji iš svečių išsiskyrė ne tik elegantišku stiliumi, bet ir pakeista šukuosena.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Apdovanojimų „Žmonės 2020“ svečiai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Apdovanojimų „Žmonės 2020“ svečiai

Tiesa, tai nėra pirmas kartas, kai būtent į šiuos apdovanojimus žinoma laidų vedėja atvyksta visiškai nepažįstama. Lygiai prieš dvejus metus ji pirmą kartą nusirėžė plaukus, o tuomet apie pokyčius kalbėjo itin džiugiai.

Ar Indrė patenkinta pokyčiais? 15min ji sakė, kad nauja šukuosena pačiai yra graži. „O jei ką, gi ataugs“, – šypsojosi.

Ką manote apie Indrės Kavaliauskaitės įvaizdžio pokyčius?

Moteris tikino pastaruoju metu dėl pakitusio įvaizdžio sulaukianti daugybės komplimentų.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Iškilmingi apdovanojimai Operos ir baleto teatre subūrė ryškiausias garsenybes

Jautriai prisimintas Vitalijus Cololo: apdovanojimuose – dukters Evitos daina ir humoristo mintys

Indrė Stonkuvienė ir Vidas Bareikis ant raudono kilimo pozavo atskirai

Apdovanojimų svečiai – galerijoje:

Renginio akimirkos – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis