„Influenceris“ E.Krupinskas: „Sunkiausia užduotis – ant galvos išlaikyti rankšluostį“

Daugiau nei 90 tūkst. sekėjų socialiniame tinkle „Instagram“ turintis druskininkietis Edvinas Krupinskas neslepia – populiarumas užklupo kone per vieną naktį.
Edvinas Krupinskas
Edvinas Krupinskas / tomasfoto.lt ir asmeninio albumo nuotr.

Paskatintas sulaukto dėmesio, vaikinas TV3 laidoje „Virtuvės istorijos“, kuri bus rodoma šeštadienio rytą, pasakojo, kad neapleido savo kūrybinių minčių ir jas realizuoja šmaikščiuose parodijų tipo vaizdo įrašuose, kuriems įkvėpimo semiasi iš paties patirtų gyvenimiškų istorijų.

Druskininkietis pasakos, jog žinomumas užklupo vos per vieną naktį, o sulauktas dėmesys paskatino tęsti šią kūrybinę veiklą.

„Iš pradžių nufilmavau parodiją, kaip mama išleidžia namo, prideda daugybę lauktuvių ir paprašo paskambinti grįžus. Kitą rytą turėjau tūkstančius naujų sekėjų ir taip gimė noras kurti toliau. Tuomet atsirado ir rankšluostis ant galvos, ir chalatas, o vėliau – ir teta Vilma“, – pasakojo Edvinas.

22-iejų metų vaikinas atviravo, jog visos idėjos kyla iš gyvenimiškų situacijų. Edvinas įkvėpimo semiasi ne tik šeimos ir giminaičių istorijose, bet ir net iš nugirstų pokalbių.

„Mane įkvepia įvairiausios šeimos situacijos. Stebiu savo, kitų šeimas ir vėliau visa tai perteikiu klipukuose. Netgi būna, apsipirkinėjant parduotuvėje nugirstu kitos šeimos vykstantį ginčą, tai klausausi įtempęs ausis, viską užsirašau ir grįžęs namo – filmuoju“, – sakė vaikinas.

tomasfoto.lt nuotr./Edvinas Krupinskas
tomasfoto.lt nuotr./Edvinas Krupinskas

Nors Edvino kuriamos parodijos ir šmaikščios, ir kūrybiškos, vaikinas prasitarė, su kokias didžiausiais iššūkiais susiduria kurdamas.

„Mane filmuoja brolis arba naudoju tam stovą, tačiau sunkiausia užduotis yra visuomet išlaikyti rankšluostį ant galvos. Reikėjo pastangų – daug įdirbio į tai įdėta“, – laidoje „Virtuvės istorijos“ atviravo vaikinas.

Visos šios Edvino įdėtos pastangos nebuvo perniek – 2020-ųjų metų Lietuvos influencerių reitinguose vaikinas buvo išrinktas „Visuomenės favoritu“, o socialinio tinklo „Facebook“ kategorijoje užėmė trečiąją vietą.

„Jausmas išties geras, kai pamačiau rezultatus – apsidžiaugiau, jog mano darbas nenuėjo veltui“, – tvirtino kūrėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis