Internetinės aistros užvirė po to, kai viename iš „Olialia“ prekės ženklo feisbuko puslapių buvo paviešintas vaizdo įrašas, kuriame „pupytės“ reklamuoja jachtą. Fotografas Deividas Bendžius netrukus savo paskyroje pasidalijo sutrumpinta įrašo versija.
Po it virusas išplitusio vaizdo įrašo internautai „Olialia pupytėms“ pažėrė kritikos strėlių dėl anglų kalbos mokėjimo ir tarimo.
15min kreipėsi į Oksaną Pikul-Jasaitienę dėl komentaro, kaip ji šiandien vertina šį kelerių metų senumo įrašą ir dėl kilusias aistras. Oksana savo atkirtį kritikams paviešino ir feisbuke.
Klipas buvo filmuotas prieš 7 metus. Per juos apsigyniau bakalauro ir magistro diplomus, išmokau anglų kalbos. Sukūriau šeimą, pasistačiau namą, pasodinau medį, susilaukiau sūnaus.
„Smagu, kad nepastebėjote 18 milijonų eurų vertės jachtos, kuria mėgavosi Christiano Ronaldo, o pastebėjote mus. Dėl taip rūpimos anglų kalbos žinių – ne visi gimsta mokėdami. Kiti mokosi gyvendami.
Videoklipas buvo filmuotas prieš 7 metus. Per juos apsigyniau bakalauro ir magistro diplomus, išmokau anglų kalbos. Sukūriau šeimą, pasistačiau namą, pasodinau medį, susilaukiau sūnaus, sėkmingai dirbu. O kai kurie komentatoriai tesugebėjo išmokti pakalbėti per tuos metelius. Tuo užkadriniai kadrai ir įdomūs dėl savo liapsusų“, – rašė Oksana.
Ne vienam vaizdo įrašo žiūrovui užkliuvo ir jachtoje merginų dėvimos suknelės, tiksliau, nenuimtos ir jų etiketės.
„Etiketes palikome nukirpti jūsų vaizduotei, – rašė feisbuke O.Pikul-Jasaitienė ir pridūrė: – Jūsų komentarai ir dėmesys tik dar didesnis pliusas mūsų verslui. Let‘s rock.“
Sutrumpinta vaizdo įrašo versija:
TAIP PAT SKAITYKITE: Grupė OMG svečiavosi Amerikoje: svilinantis karštis, realybės šou ir makiažo pamokos