Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkti 2019-ųjų nuomonės formuotojai ir tinklalaidės: antrus metus triumfavo Naglis Bierancas

Tradicinio kasmetinio socialinių tinklų festivalio „Social Media Fest 2019“ metu išrinkti geriausi metų „influenceriai“, iniciatyvos ir tinklalaidės. Kandidatus į septynias nominacijas pasiūlė komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, o kiekvienos nominacijos laimėtojus tris savaites vykusio balsavimo metu išrinko socialinių tinklų vartotojai.
Naglis Bierancas
Naglis Bierancas / „Social Media Fest 2019" nuotr.

Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė ir „Metų mylimiausiu“ bei „Metų ambasadoriumi“ tapęs fotografas bei modelis Naglis Bierancas-Naglimantas.

Susumavus visus rezultatus nominacijoje „Metų atradimas“ pirmąją vietą laimėjo socialinių tinklų žvaigždė Paulius Mikolaitis (Paul de Miko).

„Metų mylimiausio“ titulą laimėjo fotografas ir modelis N.Bierancas, kuris taip pat pelnė ir „Metų ambasadoriaus“ titulą už sėkmingą bendradarbiavimą su LIDL ir „Huawei“.

„Social Media Fest 2019" nuotr./„Pralaužk vieną šaltą“
„Social Media Fest 2019" nuotr./„Pralaužk vieną šaltą“

„Metų Youtuber'io“ titulą pelnė Oskaras Ridikas su kanalu „Oskaras TV“.

„Metų iniciatyva“ paskelbtas portalas ir podcastas „Nebegėda“.

„Metų Incognito“ geriausiais išrinktas socialinio tinklo „Facebook“ politinių bei socialinių temų satyrikai „Valstybinis Tautos Frontas“.

Geriausia „Metų tinklalaide“ išrinkta komedijos turinį kurianti tinklalaidė „Pralaužk vieną šaltą”.

Pretendentus į skirtingas nominacijas atrinko profesionalų komisija, sudaryta iš 14 skirtingų žiniasklaidos priemonių žurnalistų, ekspertų iš Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA).

Festivalis „Social Media Fest 2019“ su šūkiu „Out Of The Bubbles“ taip pat ieškojo atsakymų, kokie socialinių medijų burbulai formuojami skirtingose auditorijose, kaip prekių ženklams gauti naudos iš socialinių tinklų ir kokias naujienas tinklai skelbs kitais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais