Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įtartino automobilio miške išgąsdintą Jolantą Sadauskienę nuvylė pagalbos centro operatorė

Modelių agentūros „Modilina“ vadovė Jolanta Sadauskienė atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje – važiuojančią mišku ėmė persekioti kitas automobilis. Šeštadienio vakarą verslininkė šią istoriją papasakojo feisbuke.
Jolanta Sadauskienė
Jolanta Sadauskienė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Socialiniame tinkle J.Sadauskienė rašė važiavusi į savo žiemojančią sodybą, kai iš paskos ėmė sekti kitas automobilis.

„Viskas vyko šeštadienį, apie 17–18 val., jau temo ir labai lijo. Važiavau su 76-erių mama“, – 15min pasakojo Jolanta.

Verslininkės teigimu, automobilyje sėdėjo trys tamsiaplaukiai. Iš pradžių įtartina transporto priemonė judėjo jai iš paskos, vėliau J.Sadauskienei pavyko nuo jos atsiplėšti, tačiau ši sunerimo dar kartą ją pamačiusi jau prie savo teritorijos.

Foto Pro nuotr./Jolanta Sadauskienė
Foto Pro nuotr./Jolanta Sadauskienė

Anot J.Sadauskienės, tas pats automobilis, jai grįžtant atgal iš sodybos, išlindo į kelią prieš pat nosį ir vėl važiavo, anot moters, akivaizdžiai provokuodamas, kad ji savo automobiliu itin siaurame kelyje tą kitą transporto priemonę lenktų.

„Iš pradžių tą mašiną mačiau priekyje, ji važiavo tikrai kokių 10 km/val. greičiu. Paralelinę atkarpą autostradoje aš jų nelenkiau, vilkausi iš paskos. Vėliau tas keliukas išeina į kitą kelią, kuris eina per mišką. Ten yra salelė, yra du keliai, aš pasirinkau trumpesnį, jie – ilgesnį.

Vėliau juos vėl pamačiau, žiūriu, kad vėl ta pati mašina pravažiuoja pro mus. Tapo neramu. Jie važiavo labai lėtai, lyg bandė stabdyti, aš jų nelenkiu, aš iš paskos. Tuomet jau skambinau pagalbos numeriu“, – 15min kalbėjo ji.

J.Sadauskienė nusprendė paskambinti bendruoju pagalbos numeriu 112, o atsiliepus operatorei, tik pakėlusi toną, išprašė jos nepadėti ragelio, kol saugiai pervažiuos mišką.

„Pokalbis su bendrojo pagalbos numerio darbuotoja baigėsi gerai, ji įvykdė tai, ko prašiau, tik man pakėlus toną. Bet visgi, nėra malonu po paskutinių šalį sukrėtusių įvykių ir paprašius operatorės pakabėti ant linijos, kol aš saugiai pervažiuosiu mišką, girdėti tekstą: jūs užimate liniją ir kodėl jums įtartinas tas automobilis, judantis miško keliu 10 km/h greičiu“, – feisbuke rašė J.Sadauskienė.

Toks operatorės komentaras nemaloniai nustebino verslininkę. „Ar tokioje situacijoje dar reikia man išklausyti, kad skambutis yra apmokamas ne iš mano biudžeto? Per tą laiką galėjo įvykti nebeatstatomų dalykų. Gal visgi reikia rimtesnio paruošimo šių tarnybų darbuotojams?“ – retoriškai klausė J.Sadauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais