J.Statkevičiaus kolekcijos pristatyme – privatus verslo elito vakaras

Penktadienio vakarą Vilniuje žymūs Lietuvos verslo pasaulio žmonės rinkosi į naujos Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymą, o prieš jį įvyko jau antrasis „Twinsbet“ arenos „Pre-Event“ privatus vakaras, kuriame linksminosi garsūs Lietuvos verslo bei pramogų pasaulio žmonės.
J.Statkevičiaus kolekcijos pristatyme – privatus verslo elito vakaras
J.Statkevičiaus kolekcijos pristatyme – privatus verslo elito vakaras / Sauliaus Čirbos nuotr.

Vakaro sveikinimo žodį tarė ,,Twinsbet“ arenos pardavimų vadovas Domas Rinius, ,,Twinsbet Casino“ verslo plėtros vadovas Aleksas Pikturna ir viešbučio ,,Pacai“ pardavimų direktorius Donatas Mekionis.

Vakaro svečiai linksminosi specialiai šiam renginiui sukurtoje erdvėje, kur jų laukė raudonas kilimas, įvairios veiklos, dovanos, šefo paruošti užkandžiai ir profesionalaus someljė parinkti gėrimai.

Renginio nepraleido Inga Gusiatina, Jolanta Paulauskienė, Rimvydas Melkūnas, Kristina Beloletravičienė, Alfreda Baciuška ir kiti.

Renginyje dalyvavo „Hoptrans Holding LT“, „Stemma Group“, „GBY“, „TB Partner“ ir kitų įmonių atstovai.

Vakaro metu svečiai turėjo progą ne tik pasimėgauti pramogomis, bet ir pabendrauti bei susipažinti su kitų verslų kolegomis, pasidalinti įžvalgomis bei aptarti ateities planus.

Fotogalerija:

,,Pre-Event“ renginio rėmėjai – penkių žvaigždučių viešbutis ,,Pacai“ bei plaukų priežiūros produktų linija „Moérie“.

Vilniaus „Twinsbet“ arenoje penktadienio vakarą dizaineris J.Statkevičius pristatė kolekciją „Pavasaris/Vasara 2025“, kuria rugsėjį žavėjo žiūrovus Paryžiuje.

Dizainerio darbas sulaukė didžiulių pagyrų, mirgėjo garsiausiuose mados žurnaluose, o spalį buvo žiūrimiausiu mados šou visoje Prancūzijos sostinėje – jį išvydo per 21 milijonas žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis