Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

J.Statkevičių papiktino LRT sprendimas užtušuoti jo džemperius: traktuota kaip reklama

Dizaineris Juozas Statkevičius pasipiktino LRT televizijos sprendimu užtušuoti užrašą „Orevurar“ ant džemperio laidos „Dainuok su manim!“ metu. Kita vertus, toje pačioje laidoje ne visi logotipai, esantys ant drabužių, buvo užtušuoti. Dėl to laidos prodiuseris Laurynas Šeškus 15min pateikė paaiškinimą.
Juozas Statkevičius, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija
Juozas Statkevičius, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija / 15min ir stopkadro nuotr.

Juozas Statkevičius savo pasipiktinimą dėl to, kad savo garsųjį džemperį su užrašu „Orevurar“ per LRT laidą „Dainuok su manim!“ išvydo užtušuotą, išreiškė instagramo paskyroje.

„Gėda“, – šalia įrašo rašė mados dizaineris.

15min jis sutiko pakomentuoti situaciją plačiau. Anot J.Statkevičiaus, visuomeninis transliuotojas išgyvena krizę. Sprendimą tokiu būdu slėpti reklamą dizaineris vadino tarybiniu ir keistu bei prisiminė, kad vienoje laidoje, kai Vytenis Pauliukaitis dėvėjo jo kurtą džemperį, niekas logotipo neužtušavo.

„Tai ne kas kita, kaip naudojimasis mano vardu, kad gautų dėmesio ši nepatriotinė ir patyčias skatinanti televizija. Labai juokinga ir taip pat liūdna, kad turėdami mažame krašte pasaulinio lygio couture bando jį menkinti ir žeminti“, – pasakojo Juozas. „Gėda, kad jie niekada nepalaiko savo šalies talentų ir visada stengiasi kenkti. Štai toks nuostabus LRT veidas.“

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Juozas Statkevičius
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Juozas Statkevičius

Vis dėlto dizaineris pasidžiaugė, kad jau 30 metų jo kurti drabužiai yra ant bangos. „Džiugu, kad jaunimas noriai dėvi ir džiaugiasi mano bliuzonais“, – šypsojosi jis.

Traktavo kaip reklamą

15min susisiekė su laidos „Dainuok su manim!“ prodiuseriu Laurynu Šeškumi. Jis 15min teigė, kad užtušuodami užrašą „Orevurar“ jie tiesiog laikėsi įstatymo, kuriuo LRT draudžiama reklama (išskyrus kitus numatytus atvejus).

Paklausus, kodėl kito dizainerio Roberto Kalinkino logotipas, buvęs ant laidos vedėjo Vido Bareikio džemperio, nebuvo užtušuotas, laidos prodiuseris tikino, kad to logotipo tiesiog neatpažino ir laiko jo neužtušavimą savo klaida.

„Mes negalime rodyti jokių logotipų, o Roberto Kalinkino logotipo neatpažinome, dėl to taip išėjo, kad ir kaip bebūtų mums dėl to gėda“, – pripažino L.Šeškus.

Reklamą riboja Lietuvos Respublikos Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo Nr. I-1571 pakeitimo įstatymo 6 straipsnio „Reklama ir komerciniai audiovizualiniai pranešimai LRT programose ir LRT interneto svetainėje“ 1-oji dalis:

„Reklama, politinė reklama ir komerciniai audiovizualiniai pranešimai ar kitoks panašaus pobūdžio viešosios informacijos rengimas ir skleidimas už atlygį ar nemokamai LRT programose ir LRT interneto svetainėje draudžiami, išskyrus atvejus, kai reklamą ir komercinius audiovizualinius pranešimus ar transliacijų rėmimo pranešimus LRT skleidžia Tarybos nustatyta tvarka ir sąlygomis, vykdydama sutartinius įsipareigojimus dėl sporto, kultūros ar kitų visuomenei aktualių renginių transliavimo teisių įsigijimo ar suteikimo.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos