J.Statkevičius – apie „nepatogią kaip skersvėjis“ A.Jagelavičiūtę ir pusę, kurią ji slėpė

Trečiadienio dieną tarsi perkūnas iš giedro dangaus trenkusi žinia apie Agnės Jagelavičiūtės mirtį labai nuliūdino ir dizainerį Juozą Statkevičių. Portalui Žmonės.lt jis pasakoja, kad Agnę jis pažinojo daugiau nei 20 metų – jie abu sukosi pramogų ir mados pasaulyje, tačiau niekada nemanė, kad kada nors reikės dalintis atsiminimais apie ją. „Įvairių nuomonių yra apie nepatogią kaip skersvėjis Agnę, bet aš visada vadovaujuosi savo galva“, – sako jis ir su Žmonės.lt dalijasi savo prisiminimais apie staiga mirusią stilistę.
Agnė Jagelavičiūtė ir Juozas Statkevičius / Irmanto Gelūno nuotr.
Agnė Jagelavičiūtė ir Juozas Statkevičius / Irmanto Gelūno nuotr.

Prisiminimais su Žmonės.lt pasidalinti sutikęs dizaineris Juozas Statkevičius, kalbėdamas apie Agnę Jagelavičiūtę, žodžių negaili. Kūrėjas tikina, kad nors jų ir nesiejo glaudus ryšys, ši naujiena jam – labai skaudi.

„Labai liūdna žinia. Negaliu pasakyti, kad buvome artimi draugai, nors pažinojau ją daugiau nei 22 metus. Dar kai ji mokėsi, ne kartą esame susitikę, ne kartą teko ją padrąsinti, tačiau simpatiją ir palaikymą vienas kitam visada jautėme. Kai dirbo „L‘Officiel“ redaktore, turėjom bendrų projektų. Visko buvo – gražių momentų ir sunkių. Mes supratom viens kitą kaip kaunietis kaunietį, rasdavom sprendimų, bet tai smulkmenos! Tas pagarbos vienas kitam ryšys mus ir siejo“, – portalui Žmonės.lt sako dizaineris.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Juozas Statkevičius
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Juozas Statkevičius

J.Statkevičius įvertino ir stiprią, spalvingą A.Jagelavičiūtės asmenybę, padėjusią jai siekti tikslų. Jis prakalbo ir apie nematomą – visai kitokią – jos pusę.

„Pirmiausia Agnė – ryški, drąsi, graži moteris, nors ne visada teisi, bet su savo pasaulėžiūra. Niekada negalvojau, kad teks rašyti analizę, bet vis dėlto savo užsispyrimu, energija, jėga sunkiai pasiekė norimo žinomumo. Ji daugeliui buvo sektinu pavyzdžiu. Nors daugelis to niekada nesakydavo, smalsiai sekdavo kiekvieną šios matomos moters judesį… Bendraujant asmeniškai Agnė pasirodė jautri, visai kitokia nei mes įpratę matyt, nors visada stengėsi tą savo jautrumą slėpti“, – dalijasi Juozas Statkevičius.

Tiesa, žodžio į vatą nevyniojanti ir savo prigimties neslepianti moteris, anot dizainerio, turėjo mokėti tam tikrą kainą.

Tomo Kaunecko / fotostudija „Ciklopas“ nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Juozas Statkevičius. Žurnalo „Žmonės“ 15 metų jubiliejinė fotosesija
Tomo Kaunecko / fotostudija „Ciklopas“ nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Juozas Statkevičius. Žurnalo „Žmonės“ 15 metų jubiliejinė fotosesija

„Ji tokia tiesi asmenybė – chuliganiška, ekscentriška, einanti prieš srovę, nenuspėjama. Ji meistriškai sukeldavo skandalus – tai būdinga meniškos sielos žmonėms, bet tas jos ryškumas ne tik padėdavo siekiant populiarumo, bet ir pakišdavo koją. Neslėpsiu, visi žinojom jos ūmų būdą be baimės riebiai nusikeikti ir išlenkt taurelę, bet sunkiai dirbant būtina ir žmogiška mokėti atsipalaiduoti. Ryškūs žmonės Lietuvoje nemėgstami! Juk visi žinome – mūsų šalyje, jei nesi toks, kaip visi, tuoj pat priklijuojama etiketė, apkalbama, prikuriama nebūtų dalykų. Nemažai akmenų lėkė į jos daržą ir iš žurnalistų pusės, tai matėm visi. Iš rašomų kliedesių jie dar ir uždirba, bet be jokios teisės pasakyt, kad tos fantazijos tikrai neteisybė! Tai jau, deja, ne jos problemos“, – svarstė J.Statkevičius.

Agnės būdas ir tvirta nuomonė Juozui patikdavo, tad faktas, kad jos nebėra, labai liūdina.

„Man apmaudu, kai jaunas žmogus taip anksti išeina į geresnį pasaulį, taip ir neradęs ramybės mūsų žemiškajame. Labai gaila jaunos moters, kuri Lietuvos padangėje buvo ryški su savo nuomone, laužė puritoniškos visuomenės standartus ir taisykles. Aš turiu prisipažinti – tik labai fragmentiškai matydavau ją, bet man patiko akiplėšiškas, įžūlus jos žavesys, neieškojimas žodžio kišenėje ir tai, kad ji buvo su polėkiu“, – dalijosi jis.

J.Statkevičiaus paklausus, kaip vertina A.Jagelavičiūtės indėlį į lietuvišką madą, jis atsakė į tai labai nesigilinęs ir daug šiuo klausimu pasisakyti negalintis, tačiau visada palaikęs tuos, kurie daro tai, kas patinka.

Asmeninio albumo nuotr./Juozas Statkevičius
Asmeninio albumo nuotr./Juozas Statkevičius

„Jai mada buvo kaip išraiškos būdas, jos įrankis komerciniams tikslams siekti! Visi girdėjome apie receptų knygą, žurnalų redagavimą, jos mamą, sūnų, įrenginėjamą svajonių butą, trokštamą mašiną, meilės romanus, intrigas ir mokėjimą atrodyti. Viskas reikalauja daug energijos, todėl nenuostabu, kad žmogus pavargsta, išsenka stebimas, ne visada draugiškai komentuojamas, nuolatos būdamas po didinamuoju stiklu, bet Agnė kažkaip neprapuldavo. Jos visur buvo daug, ji lankydavosi mano pristatymuose, negailėdavo komplimentų! Visada sakydavo: „Užsidirbsiu – būsiu tavo klientė“. Patinka ar ne, bet tokia buvo Agnė, tokią ją ir prisiminsime. Gaila jauno žmogaus. Ilsėkis ramybėje. Labai gaila, kad taip anksti retėja ryškių žmonių gretos“, – pokalbį su Žmonės.lt užbaigė Juozas Statkevičius.

Žmonės.lt primena, kad apie A.Jagelavičiūtės mirtį pranešta trečiadienį. Jai buvo 42-eji.

„Šiandien mus pasiekė labai skaudi žinia. Agnės šeimos, artimųjų ir draugų vardu prašome rimties ir privatumo šią sunkią valandą. Nuoširdžiai dėkojame kiekvienam, reiškiančiam užuojautą. Apie atsisveikinimą su mūsų mylima Agne pranešime atskira žinute“, – į žiniasklaidą tokia žinute kreipėsi A.Jagelavičiūtės bičiulė Rima Olberkytė-Stankus.

Agnės Jagelavičiūtės bičiulis Saugirdas Vaitulionis savo instagramo paskyroje trečiadienį atskleidė, nuo ko mirė žinoma stilistė.

„Prašau gerbti Agnės šeimos privatumą, turėti kruopelę žmogiškumo ir nustoti spekuliuoti kliedesiais. Agnė mirė nuo plaučių uždegimo komplikacijų“, – rašė S.Vaitulionis.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis