J.Jankevičiaus svečias V.Bareikis: apie naujausią vasaros hitą ir sėkmės formulę

„Nesiaukite live“ su Justinu Jankevičiumi vasaroti persikėlė į pajūrį. Šįkart internetinės humoro laidos svečias buvo režisierius, aktorius, muzikantas, kompozitorius Vidas Bareikis. Šou metu netruko pokštų, prisiminimų ir, žinoma, muzikos. Visą pokalbį rasite apačioje, jis matomas tik MAX prenumeratoriams. Išbandykite prenumeratą vos už 1 eurą!

J.Jankevičius pirmiausia pasiūlė Vidui pasikeisti kepurę – esą ne tokios populiariausios Palangoje: buvo nupirkęs skrybėles abiem, nors jau netrukus turėjo pripažinti, kad abu atrodo su jomis gerokai ne kaip.

V.Bareikis atvirai pasakojo, kad Palanga daug metų buvo jam itin artima – nes čia gyvena jo buvusios žmonos Jurgos Šeduikytės mama. „Buvau iš tų, kurie galėjo girtis, kad turi kur važiuoti į Palangą“, – juokėsi jis, papasakojęs ir dar paauglystės laikų nuotykius, kai į šį pajūrio miestą atvažiavo savarankiškai pirmąkart.

Pilnas šou įrašas apačioje ir tik prenumeruojantiems MAX. Išbandyk už 1 eurą!

Kodėl Vidas – aktorius ir režisierius – nusprendė užsiimti tik muzikine karjera? Kaip gimsta viena ar kita daina? Ar visos jos yra apie konkretų žmogų, nutikusią istoriją pačiam Vidui?

V.Bareikis visiškai rimtai papasakojo, kad, tarkim, daina „Pusvalandukas“ gimė būtent dėl jo paties chroniško įpročio vėluoti. Tad dabar bent jau turi pasiteisinimą, kai būtinai vėl ir vėl pavėluoja pusvalandį, juokėsi Vidas, prisipažindamas, kad jo gyvenimo draugė Indrė Stonkuvienė dabar jį moko nevėluoti: „Atsirado žmogus, kuris atvirai sako, kad jam tai nepatinka. O tokiam vėluotojui kaip aš to ir reikia.“

Visą laidą žiūrėkite ČIA:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis