Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japoniškos reklamos personažu tapęs Mantas Stonkus: „Toks iššūkis turėtų sudominti daugelį aktorių“

Tūkstančių peržiūrų socialiniame tinkle „Facebook“ susilaukęs video, kuriame matome japonų šeimą, kasdieniškai leidžiančia laiką, žiūrinčia TV ir besidžiaugiančiais reklama su lietuvių aktoriumi Mantu Stonkum, tapusiu japoniško gėrimo reklamos veidu. Nuotraukos iš Tokijo gatvių su M.Stonkaus plakatais... Įrodymų būta. O kaip yra iš tiesų?
Mantas Stonkus
Mantas Stonkus / Festivalio „nowJapan“ nuotr.

Visa tai – festivalio „nowJapan“, kuris šiais metais skelbiasi netikėtos kultūros festivaliu, komunikacijos kampanijos dalis.

„Reklaminėje kampanijoje išnaudojome puikiai pažįstamą naratyvą, kai žvaigždė iš vakarų japoniškoje reklamoje tampa keistu ir spalvingu personažu. Tai jau yra patyrę tokie žinomi aktoriai kaip Catherine Zeta-Jones, Leonardas DiCaprio. Šia kampanija norime netikėtai pakviesti į šių metų festivalį „nowJapan“, vyksiantį rugsėjo 10–11 d., Vilniuje“, – atskleidė reklaminės kampanijos idėjos sumanytojos, interaktyvių sprendimų agentūros „Enter Agnecy“ vadovas Vaidotas Valantiejus.

Festivalio „nowJapan“ nuotr./Mantas Stonkus
Festivalio „nowJapan“ nuotr./Mantas Stonkus

„Didžiausias iššūkis buvo tai, jog visas šiandienos Japonijos turinys daugeliui lietuvių atrodo gan santūrus, tačiau mes norime parodyti būtent tai, kuo Japonija šiandien gyvena, kokia ta nūdienos kultūra. Žiūrėjome ir dabartines japoniškas reklamas, kurios yra daugiau vaidybinės, su spalvinga grafika. Jose animacijos pagalba sukuriamas visai kitas pasaulis, gausiai naudojami intensyvūs garsiniai efektai“, – sakė V.Valantiejus.

Festivalio „nowJapan“ nuotr./Mantas Stonkus
Festivalio „nowJapan“ nuotr./Mantas Stonkus
Festivalio organizatorių nuotr./„nowJapan“ klipo filmavimo komanda
Festivalio organizatorių nuotr./„nowJapan“ klipo filmavimo komanda

Pirmą kartą kalbėjęs japoniškai aktorius ir laidų vedėjas M.Stonkus sakė, kad į daug ką gyvenime žiūri su humoru. „Sutikau dalyvauti reklamos filmavime, kadangi japoniškos reklamos ryškiai skiriasi nuo europietiškų ar net amerikietiškų. Paprastai ten vienas aktorius per kelias sekundes gali įkūnyti net kelis herojus, kurie visi spalvingi ir ekspresyvūs – toks iššūkis turėtų sudominti daugelį aktorių“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos