Jaunajai būgnininkei iš Lietuvos – „Amerikos talentų“ prodiuserių dėmesys: vyko net keli pokalbiai

11-kos metų Kaune gyvenanti būgnininkė Fausta Šukytė buvo pakviesta dalyvauti Amerikos talentų atrankoje Majamyje. Šiąnakt, Lietuvos laiku, vykusioje atrankoje į mergaitę dėmesį atkreipė ne vienas JAV prodiuseris. Mergaitei vyko net keli papildomi atrankos pokalbiai.
Fausta Šukytė
Fausta Šukytė / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 1 Talentai

Fausta savo feisbuko paskyroje rašė, kad padarė, ką galėjo ir dabar lauks atsakymo. Nors mergaitė ir jos tėvai kalba kukliai, tačiau į atranką lydėjusi Majamyje gyvenanti lietuvė – Nijolė Kupstas savo socialinių tinklų paskyroje neslėpė: „Fausta Šukytė – mūsų Lietuvos jauniausia būgnininkė šiandien kaip reikiant „užkūrė“ pirtį Miami Beach, atskridus į konkursą „Armerica‘s Got Talent“. Ji pasirodė taip gerai, kad papildomai turėjo iš karto pokalbį su projekto prodiusere.

Fausta Šukytė – Temptation:

VIDEO: Fausta Šukytė - Temptation (Fugue - J.S. Bach)

Atsakymo laukti reikės neilgai. Aš tikiu, kad 100% pakvies ją toliau dalyvauti šiame populiariausiame TV Show kitais metas.“ – rašė JAV gyvenanti ir Floridoje mergaitės šeimą pasitikusi lietuvė – Nijolė Kupstas.

„Manau sekėsi neblogai. Nes apsilankius pas vieną prodiuserį iš karto paprašė eiti pasirodyti dar kitam. Tai galbūt neblogai...“ – kalbėjo Faustos mama.

Pirmojoje Amerikos talentų šou atrankoje dalyviai turi dalyvauti ir savo talentą parodyti atrankos komisijai. Jeigu pastarojoje atkreipiamas dėmesys – laukia ir daugiau pokalbių su prodiuseriais.

Rezultatai ar Fausta Šukytė pateko į tolimesnes atrankas turėtų išaiškėti 2020 m. pavasario pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis