Jolita Vaitkutė stebina toliau: iš kiaušinių – veido kaukė

Česnaką pakeitė kiaušinis. Taip trumpai būtų galima pristatyti Velykoms skirtą menininkės Jolitos Vaitkutės kūrinį, kuris, kaip ir iš kvapnaus augalo, skirtas apsaugai nuo koronaviruso.
Jolitos Vaitkutės naujausi kūriniai
Jolitos Vaitkutės naujausi kūriniai / Socialinių tinklų nuotr.

Savo naujuoju kūriniu J.Vaitkutė pasidalijo socialiniuose tinkluose. Iš keptų kiaušinių sukurta kaukė puikiai prigludo prie veido, o toks išskirtinis darbas siunčia ir svarbią žinutę.

„Nėra su kuo ridenti kiaušinių. Tai išsikepiau FFP3“, – po nuotrauka pirmąją Velykų dieną rašė menininkė.

Socialinių tinklų nuotr. /Jolitos Vaitkutės naujausias kūrinys
Socialinių tinklų nuotr. /Jolitos Vaitkutės naujausias kūrinys

Ši kaukė, kaip ir neseniai pristatyta apsauga iš česnakų, yra asmeninė išraiška. Naują meno kūrinį pristačiusi J.Vaitkutė pabrėžė, jog šiuo manifestu ji dėmesį norėjo atkreipti į vis tebesantį apsaugos priemonių trūkumą.

„Pasimatė, kad visko trūksta – ir kaukių, ir dezinfekcinio skysčio, ir reagentų. Tai žmonės patys pradėjo daryti kaukes iš bet ko. Kadangi priemonių dabar nėra, tai yra kas iš kelnių, iš timpų jas siuva“, – anksčiau savo nuomonę išreiškė menininkė.

Tuomet jai šovusi mintis padaryti kaukę iš to, kas pakliūva po ranka. „Bet prisiminiau, kad yra žmonių, kurie labai tvirtai tiki česnakais ir jų galia, kad jie padės nuo visų ligų, – pridūrė ji. – Arba tokių, kurie nelinkę tikėti vienos kaukės filtro galia, tai tiki šventintu vandeniu, gintarėliais ant kaukių ir panašiai.“

Tiesa, J.Vaitkutės siurprizai socialinių tinklų vartotojams nesibaigia. „Bus visa kaukių serija“, – sekti naujausius įrašus skatino menininkė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Jolitos Vaitkutės pagaminta česnakinė kaukė slepia žinutę: nusivylė Aurelijaus Verygos pažadais

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis